سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۹/۱/۱۱ محمد نیرو سلام بنده قبلا از سرویس ADSL استفاده می کردم و از پایان بهمن ۹۵ تا کنون از سرویس ADSL استفاده نکردم و قصد تمدید نداشتم. اکنون مجددا مایل به استفاده از این سرویس هستم. می خواهم ببینم چه باید بکنم. با تشکر
۱۳۹۹/۱/۱۰ مهدی با سلام میخواستم بدونم (اینترنت شانزده مگابیت غیرحجمی یک ماهه با 100 گیگابایت) 50 گیگ بین الملل و 50 گیگ داخلی هستش؟ یا طبق تعرفه ای که تو سربرگ محصولات هست 100 گیگ بین الملل 200 گیگ داخلی هستش ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
۱۳۹۹/۱/۶ عاطفه سلام چرا پشتیبانی شما جوابگو نیست. دو دفعه هست که درباره تمدید سویس به مشگل بر میخوریم پرداخت میکنیم از حساب کسر میشه اما شارژ نمیشه از درگاه ملت،، الانم که شارژ کردیم کسر کرده ولی می نه عملیات ناموفق پشتیبانی هم جواب نمیده
۱۳۹۹/۱/۱ نیما لطفا ساعات اینترنت شبانه که رایگان میباشد جهت دانلود رو اعلام فرمایید adsl
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ مهدی یعقوب زاده با سلام و عرض خسته نباشید. درمورد 100 گیگ اینترنت رایگان باید اشاره کنم فقط 50 گیگ به حجم اشتراک بنده اضافه شده و در ضمن پس از تمدید اشتراک هم حجم خریداری شده به موجودی اشتراک اضافه نشد و کماکان همان 50 گیگ موجود است. لطفا پیگیری بفرمایید.
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ علیرضا فیروزی سلام ، همه مدارک که ذکر شده برای اسکن موجود نیستِ، فقط کارت ملی و شناسنامه هست.
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ Parviz Samadof با سلام می خواستم بدونم روش فعال سازی بسته 100 گیگ اینترنت به چه شکلی است؟
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ Parisa Baneshi سلام خسته نباشید من برای خرید بسته ماهانه میخواستم اقدام‌کنم ولی از طریق پنل خودم نمیتونم اقدام کنم و اینکه در رابطه با ۱۰۰ گیگ رایگان که برای سرویس های ADSL فعال شده باید چیکار کرد ؟! ممنون میشم پیگیری بفرمایید
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ضرابی فرد سلام متاسفانه چندین بار تماس گرفتم بابت حجم اضافی که اخیراً به مشترکین داده شده ولی متاسفانه جوابی نگرفتم امکان ورود به پنل هم وجود نداشته
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ کامران دقیقی سلام... ببخشید میخواستم بدونم برای گرفتن adsl مودم dlink رو ساپورت میکنین یا باید یه مودم دیگه بگیریم؟