سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۶/۱/۲۸ فرهنگ فراهانی جمعه، شنبه، یکشنبه، و امروز هم دوشنبه ... 4 روزه اینترنت داتک به شدت اختلال داره و بهبودی مشاهده نمی شود. قطعی ها زیاد و پینگ به شدت بالاست به طوریکه اینترنت عملا بی استفاده شده. اگر قرار است وضع به همین منوال ادامه پیدا کنه چاره ای جز فسخ اشتراکم نخواهم داشت. لطفا رسیدگی فرمایید!
۱۳۹۶/۱/۲۷ فرناز دقیق عراقی آخه چرا باید برای تغییر سرویس از طریق عابر بانک و کارت به کارت پول بریزیم ، چرا ما را اینقدر اذیت میکنید ، همه شرکت های اینترنتی از طریق سایت میشه سرویس را تغییر داد و فقط شما کاربران را آزار میدهید ، سرعت سایت هم که بسیار پایینه و به پشتیبانی هم که میگیم میگویند باز شدن تلگرام و این جور چیزا به ما ربط نداره ، پس مردم برای چی پول میدهند که برن سایت داخلی ؟؟؟؟ تازه سایت داخلی هم مشکل داره مثلا ایسام و یا سایت دیوار و سایت شیپور .
۱۳۹۶/۱/۲۶ علیرضا چرا بعضی وقت ها که از اینترنت داتک استفاده میکنم سرعت تلگرام دسکتاپ این همه کنده؟ (یعنی سرعتش صفره) اما از اینترنت های دیگه استفاده میکنم میاد؟
۱۳۹۶/۱/۲۶ ARASH 25 درصد حجم اضافه هم برداشتین ؟ خیلی ...... قطعا دیگه داتک رو به هیچ وجه به دوستان پیشنهاد نمیکنم چی به سر داتک اومده ؟! داتک یه زمانی عال بود
۱۳۹۶/۱/۲۶ فرهنگ فراهانی از دیروز جمعه صبح، اینترنت داتک دچار مشکل قطعی و افت سرعت وحشتناک شده و تا امروز که شنبه است همچنان ادامه داره. لطف کنید به جای فرستادن این همه مسج های تلگرامی بدردنخور مشکل اینترنتتون رو حل کنید. واقعا مسخره است ماهیانه کلی پول میگیرید اونوقت باید با اینترنت همراه اول وصل بشیم!!! بله، الانم با همراه اول وصل شدم برای فرستادن این پیام به شرکت معظم داتک!!! واقعا که شورشو درآوردید.
۱۳۹۶/۱/۱۶ آرا جاغاسی بانیان برای جمع آوری سرویس خود از شرکت داتک اطلاعاتمو به چه ایمیل آدرسی باید بفرستم؟
۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ساناز امامقلی پور سلام من نام کاربری خودم رو فراموش کردم چجوری باید پیدا کنم هر کاری می‌کنم نمیشه ؟؟؟
۱۳۹۵/۱۲/۶ علیرضا بعد از اجرای مصوبه ی شماره 1 جلسه 253 سازمان تنظیم مقررات ارتباط رادیویی، دانلود شبانه بین ساعات 2 تا 8 وحود خواهد داشت؟
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ علیرضا پیرهادی با سلام و خسته نباشید سرویس اینترنت اینجانب 95/12/18 به پایان میرسد اگر بخواهم اینترنت با سرعت بالاتر استفاده کنم و تغییر سرویس دهم مراحل انجام آن چیست ؟ با تشکر
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ وحید شاه کرمی بعد از ساعت کاری هیچ کس به هیچ وجه در پشتیبانی پاسخگو نیست من چون تا عصر سر کار هستم عصر به بعد زنگ میزدم ۸روز پیاپی به پشتیبانی زنگ زدم یا قطع می کردن یا سر نویت ۴ جلوتر نمیرفت و... یعنی دوسه مورد درحدود ۵۰دقیقه گوشی منزل را نگه داشتم و در صف جلو نمیرفتم جالبه که معمولا هم درنویت ۴نگه میداره یا گاها ۲
همه حقوق برای رهام داتک محفوظ است شرکت انتقال داده های رهام داتک وابسته به گروه شرکت های داتک دارای پروانه PAP به شماره ۳۱۰/۱۲/۱۴۸۷۵ - © 2016