سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ مهدی امیرجانی خداوند انشاالله پدر مادرتونو لعنت کنه با این شرکت مزخزفتون و اون مخابرات مزخر که اجازه نمیده از جای دیگه نت بگیریم
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ فرزاد صدیق کنزق با سلام خواهشمند است سرویس ADSL خط 55516704 را به علت جابه جایی و گرفن سرویس در خط دیگر کنسل نمایید . با تشکر صدیق
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ سهیلا شادروان 97/10/21 حین خریداری اینترنتی بیست گیگ هدیه روز زینب صفحه بانک رفاه دچار مشکل شد و از بانک به صفحه داتک بازگشت صورت نگرفت . تا چند ساعت هم صبر کردم اما وجه بازگشت داده نشده. از بیم تکرار این اشکال خرید دوباره ای انجام نشد. هم بیست گیگ تخفیفی از دست رفت هم تا امروز 97/10/22 وجهی از طرف بانک رفاه برگردانده نشده.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ رضا مبشرنیا با سلام و احترام. من قبلا هم پیغام فرستاده ام ولی متاسفانه پاسخی دریافت نکرده ام. تقاضا دارم برای سرویسهای وایرلس هم بسته های ارزان قیمت ارائه کنید. هزینه این سرویس خیلی بالاست. تشکر میکنم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ رضا مبشرنیا با سلام و احترام. من قبلا هم پیغام فرستاده ام ولی متاسفانه پاسخی دریافت نکرده ام. تقاضا دارم برای سرویسهای وایرلس هم بسته های ارزان قیمت ارائه کنید. هزینه این سرویس خیلی بالاست. تشکر میکنم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ erfan سلام می خواستم بابت پشتیبانی قوی و با صبر و حوصله شما تشکر کنم. و از آن جایی که من زیاد در شبکه قبل ها وارد نبودم کمی تند رفتارکردم ولی الا که شبکه را کامل یاد گرفتم فهمیدگ مشکل از من بوده واقعا ببخشید.
۱۳۹۷/۷/۲۴ امیر فراهانی سلام با عرض خسته نباشید می خواستم بدانم این تعرفه های رایگان،یک دهم و یک چهارم حجم مصرفی در اینترنت غیر حجمی در چه ساعاتی محاسبه می شود؟
۱۳۹۷/۷/۱۴ مجید فرامرزی سلام سوالم اینه که برای تلفن با شماره 22507186 میتونم اینترنت پرسرعت 2مگ سالیانه بگیرم ؟ ممنون
۱۳۹۷/۷/۹ مهران سلام من ثبت نام کردم و سرویس ۱۶ مگابیت ۸۰ هزار تومن خریداری کردم ولی هنوز در مرحله ی نقص مدارک هستم کارت ملی و شناسنامه و اجاره نامه رو ارسال کردم ولی به قبض تلفن دسترسی ندارم و نمیتونم بفرستم راه حلی هست ؟! روزنامه رسمی چیه؟!
۱۳۹۷/۶/۲۷ کشفی با توجه به اینکه بسته های جشنواره کهکشانی زمان خریدشون به اتمام رسیده میخواستم بدونم چه زمانی دوباره جشنواره قرار میدید؟ - و اینکه من هنوز بسته های کهکشانی رو روی سایت میبینم، چه زمانی که با موبایل وارد سایت میشم، چه با کامپیوتر!(با adsl داتک) اشکال از کجاست؟