نمايش پرسش، پيام و انتقاد

اطلاعات مربوط به پرسش، پاسخ و انتقاد را در زير مشاهده مي فرماييد.

فرشاد مرادی
۱۳۹۶/۸/۱۵
صفحه مشتری خیلی اذیت میکنه و تو در تو هست، طراحی خیلی ضعیفی داره. لازم نیست برای چک کردن یه حجم کلی مسیر رفته بشه و یا برای شارژ کلی وقت گرفته بشه. خلاصه صفحه داتک خیلی اذیت میکنه
مشترک گرامی با سلام. مقدار حجم باقیمانده سرویس در پیشخوان و بلافاصله پس از ورود به پنل قابل رویت است. علاوه بر آن شما اطلاعات جامع تر نظیر مصرف یکماه گذشته خود را به صورت گراف میتوانید با انتخاب سرویس مشاهده نمایید. با این وجود در تغییرات وب سایت این نکات را مد نظر قرار خواهیم داد. با تشکر