سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۸۷/۹/۲۸ نیما امکان شاژ مجدد با استفاده از سایت و عابر کارتهای شتلب موجود نیست؟!
۱۳۸۷/۹/۲۸ نازلی غیاث طلب لطفا برای 88838099 user و password لاگین برای پرداخت الکترونیک ارسال نمایید با تشکر
۱۳۸۷/۹/۲۷ ارجمند با سلام لطفا برای کد اشتراک 13741 نام کاربری و رمز عبور ورود برای پرداخت الکترونیک را ایجاد و از طریق ایمیل ارسال نمایید. با تشکر.
۱۳۸۷/۹/۲۷ نرجس همتی لطفا برای اشتراک 11012 ، نام کاربری و پسورد ایجاد کنید و برای پرداخت اینترنتی راهنمایی کنید
۱۳۸۷/۹/۲۶ صادق ریاحی باسلام آیا شرکت داتک خدمات میزبانی وب نمی دهد؟
۱۳۸۷/۹/۲۶ وحید نصیری با سلام لطفاً برای کد اشتراک 5084 نام کاربری و رمز عبور را از طریق ایمیل ارسال فرمائید با تشکر
۱۳۸۷/۹/۲۵ سید علی سلام من ASDL 128 دارم میخوام به 256 ارتقا بدم آیا امکانش هست؟
۱۳۸۷/۹/۲۵ پدرام چرا داتک با مودم های دی-لینک سازگاری نداره من یه دانشجو هستم و نمیتونم هزینه ی اضاففی بکنم باید همون اول به من میگفتید که شرکت ما مودم معروف دی لینک رو ساپورت نمیکنه؟
۱۳۸۷/۹/۲۵ امین فیضی نیا با سلام لطفا پیش فاکتور شارژ سه ماهه مربوط به سرویس ADSL با شماره تلفن 22258269 را فکس یا ایمیل نمایید.
۱۳۸۷/۹/۲۳ کیقباد با سلام لطفا username&passwordبرای اشتراک 17500 ایجاد و به آدرس Email ام ارسال کنید. با تشکر