سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۸۷/۸/۲۴ Mehdi با سلام, من 3 ماه است که درخواست گرفتن IPW را از شرکت شما کرده ام ولی گفتند که مودم نداریم میخواستم ببینم جایی نیست برای تهیه این گونه مودم ها ؟ حتما باید از شرکت این مودم ها رو گرفت ؟
۱۳۸۷/۸/۲۳ ErFaN salam khaste nabashid ba arze poozesh mikhastam bedonam bakhshe e payment key miad bala? man user nadashtam hala ke useram ro mail kardid in down e
۱۳۸۷/۸/۲۳ مسعود با سلام آیا با دادن مدارک شرکت میتوان برای منزل سرعت بالاتر از 128 تهیه کرد؟
۱۳۸۷/۸/۲۲ سید مصطفی موسوی با سلام حداکثر سرعت دانلود در 512 چند کاربره چه KB/S می باشد ؟
۱۳۸۷/۸/۲۲ amin lotfan user va pass baraye vorod be site?
۱۳۸۷/۸/۲۲ محمدخوئینی با سلام من حدود 10 روز شارژ را دیرتر پرداخت کردم ایا مشکلی پیش خواهدآمد؟
۱۳۸۷/۸/۲۰ erfan salam mikhastam user psw khodam ro to ghesmate e-payment ro bedonam !
۱۳۸۷/۸/۱۹ مژده صیادی میخواستم بدانم عضو شدن کاربر جدید چه مراحلی را انجام داد ؟
۱۳۸۷/۸/۱۸ علی انواع مودم هایی که توسط شرکت پشتیبانی می شوند کدامند؟
۱۳۸۷/۸/۱۵ morteza من ازشهرستان نهاوند هستم و از سایت دیدم که قیمت ADSL با سرعت 64 و همچنین نا محدود 500/14 تومان است.در صورتی که اینجا 25000 تومان است.علت را می خواستم بدونم ؟ ممنونم