سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۸۷/۵/۳۰ کیوان سلام من از مشترکین شما در برج گلزار هستم اینجا حدود 4 ماه میشه که تا مرکز مخابراتی مجتمع فیبر هستش و نیاز هستش که سوییچ نصب بشه تا بتونیم از ADSL استفاده کنیم 3 برج گلزار و چندین مجتمع بزرگ اطراف ... همه از مرکز مخابراتی این برج ساپورت میشن و بیش از 500 واحد از این مرکز استفاده میکنن خواهش میکنم برای رفع مشکل من و دوستان اقدامی کنید این برج ها در : ازگل - خیابان نوبهار جنوبی ( شمال اتوبان بابائی ) قرار دارد .
۱۳۸۷/۵/۳۰ مهدی بایندور با سلام، آیا شما مودم های Wireless ADSL زیر را پشتیبانی میکنید؟ - US Robotics - USR9108 - PLANET ADW-4302 با تشکر، مهدی بایندور