سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۶/۵/۲۴ hpgw با سلام ایا بسته های ویژه پر مصرف تخفیف شبانه دارند؟ وسرعت بسته پرمصرف ویژه 256 چه قدر است؟
۱۳۹۶/۵/۲۲ ُحمیدموسوی لطفا در اعیاد و روزهای خاص سال مانند شرکت های دیگر ، حجم اضافه با تخفیف ارائه فرمائید
۱۳۹۶/۵/۲۲ محمد جعفری فقط خواستم تبریک بگم بابت این همه هوشمندی شما نسبت به ارائه خدمات مخصوصا اون 500 مگابایتی که من خودمو کشتم تا بزرگترین ارائه دهنده اینترنت ایران که اسمشو نمیارم این قابلیت مشتری محور و حقوق بشرانه رو بگذاره اما مقاومت میکردند با دلایل واهی اما در داتک این موضوع وجود داره . مورد بعدی این هست که مثل همه برند های ایرانی بعدی اینکه خر از پل گذشت قیمت ها و شرایط خریدتون رو به ضرر مشتری تغییر ندید
۱۳۹۶/۵/۸ حسن اکبری سلام خسته نباشید من چند وقت یه سری اخبار شنیدم که قرار است از ماه مرداد تمامی اینترنت ها نامحدود بشوند میخواستم بدونم این خبر درست است؟ و اگر درست است شامل شرکت رهام داتک میشود؟ متشکرم
۱۳۹۶/۵/۸ داود راستگفتار ایا میتوان دستگاه مودم فعلى را با دستگاه دیگرى تعویض کرد؟
۱۳۹۶/۵/۲ سعید شجاعی در حال حاظر از سرعت 512 استفاده میکنم(مشترک هستم) جهت ارتقاع به سرعت بالاتر چه مدارجی را باید طی کنم؟
۱۳۹۶/۴/۱۰ علیرضا ضیاملکی با سلام در قسمت خرید یا تمدید سرویس اینترنتی برای مشاهده قیمتهای دوره های مختلف مانند سه ماهه ، شش ماهه و... در هربار تغییر دوره نیاز به رفرش کردن صفحه وجود دارد ، که کمی زمانبر است. با کمی تغییر در طراحی این بخش از سایت کاربران راحتتر می توانند سرویس مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند.
۱۳۹۶/۴/۵ moreb من قبلا از سرویس های شما استفاده میکردم ولی در حال حاضر اقدام به جمع اوری کردم اکنون به منزلی دیگر رفتم میتوانم از جشنواره تابستانه سرویس سفارش دهم؟ و جشنواره سرویس تابستانه با سرعت 8 مگابایت و 120 گیگ حجم همانند سرویس های عادی از ساعت 2 تا 6 از 90 درصد تخفیف برخوردارند؟
۱۳۹۶/۴/۱ محسن قربانی سلام. میشه بگید کجای سایتتون در مورد ساعات دانلود شبانه و صبح و روز نوشته؟ و اگه امکان داره اینجا بهش اشاره بکنید. ممنون
۱۳۹۶/۳/۱۹ علیرضا قربانپور سلام ببخشید من از طرح چهارمگابیت حجمی ماهانه شرکت استفاده میکنم . میخواستم بدونم برای استفاده از طرح نوید پروموشن بهار باید چکار کنم؟ چون تو پنل تغییر سرویس نیست