سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۹/۲/۲۱ ذولفقاری واقعا چقدر زحمت می کشید با طراحی بسته های حجمی اینترنت که هیچ فرقی از نظر قیمت بین آزاد و بسته حجمی نداره ! به بسته 90 روزه 50 گیگ توجه کنید متوجه صحبت بنده می شوید واقعا نمیدونم چرا فکر میکنید کاربران متوجه نمی شوند! ممنون از این همه بسته های متنوع!!!!!!!!!!!!
۱۳۹۹/۲/۲۰ مجید مرزبان نیا سلام بنده چند روز میخوام با قسمت فروش شرکت تماس بگیرم ولی غیر ممکنه.. لطفاً اگه شرکت شما سرکاری نیست .و مقدوره میخوام به عنوان مشترک جدید از فروش ویژتون استفاده کنم..
۱۳۹۹/۲/۱۵ فرزانه جودکی شرکت افتضاحه پیگیری و عمکلرد کارکنان صفر ۱۵ روزه نتونستید یه اینترنت جمع آوری کنید .متاسفم
۱۳۹۹/۲/۱۵ احمد ارجمندنیا با سلام من در تاریخ 25 فروردین15 گیگ و 3 اردیبهشت 15 گیگ و 10 اردیبهشت 10 گیگ حجم خریدای کردم و امروز 13 اردیبهشت 2 گیگا بایت حجم دارم! به نمودار 30 روز گذشته که مراجعه میکنم فقط از تاریخ 7 اردیبهشت را نشان میدهد و برای قبل از آن نموداری نیست ! 1 - با توجه به اینکه من چنان حجم مصرفی ندارم خواهشمند است رسیدگی فرمایید . 2 - چرا نمودار 30 روز گذشته ، مانند قبل ، 30 روز مصرف را نشان نمیدهد . با سپاس ارجمندنیا تلفن : 44647472 و 2030930 912 متن فوق بتاریخ 2 روز پیش به آدرس صدای مشتریان ارسال شده بود و 5 گیگا بایت خرید حجم نیز 2روزه رو به اتمام است و هیچ راهنمایی درستی به این قدیمی ترین مشتری داتک نشد !
۱۳۹۹/۲/۱۴ محمد عبدلی بنده با ده سال سابقه فعالیت و همکاری با شرکتهای اینترنتی آسیاتک، صبانت ، تک نت ، راینت و نمایندگی ایرانسل درملایر آمادگی اخذ نمایندگی در استان همدان را دارم
۱۳۹۹/۲/۱۴ امیررضا کمالى سلام خواستم نتى که روى خط منزلمون هست را که مال شرکت شماست قطع کنم ممنون
۱۳۹۹/۲/۱۳ زرین سرشت پارس - محسنین با عرض سلام میخواستم سرویس اینترنت را تمدید کنم که گزارش شد قابل تمدید نمیباشد و سرویس دیگری را انتخاب کنم!! بعد از این همه سال که جزو اولین مشتریهای داتک هستیم چگونه است که سرویس ما قابل تمدید نمیباشد؟ و اگر شرکت مجبور به تغییر سرویس است ، لطفا همان سرویس نامحدود را که در حال حاضر داریم برای ما در نظر بگیرید. با تشگر فرح محسنین
۱۳۹۹/۲/۱۰ زهرا ختیال سلام شبتون بخیر سوال داشتم از خدمتتون . میخواستم بدونم زمانی که سرویس رو تمدید میکنیم امکانش هست سرویس رو جابجا کنیم .؟
۱۳۹۹/۲/۹ محمدخویی سلام خسته نباشید من بعد از یکسال دوباره میخوام سرویس رو فعال کنم منتها یوزر و بسورد را نمیشه بازیابی کرد و ارور میده لطفا راهنمایی کنید
۱۳۹۹/۲/۵ حسین فقیهی سلام. ایام بکام. امکانی هست ببینم حجم مصرفی من به تفکیک روز و ساعت از چه آدرسی هست؟ تا در صورت مصرف زیاد از آن صفحه یا برنامه استفاده نکنم. ممنون.