سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۵/۱۰/۲۴ رضا سلیمی سایت بسیار بد طراحی شده است از یکی از دوستان خود که تا کنون با سایت کار نکرده درخواست کنید که حجم بخرد و یا سرویسش را تمدید کند . متاسفانه در قسمت خرید حجم و تمدید قرارداد سایت بسیار بد طراحی شده است و به راحتی نمی توانید درخواست خود را پیدا کنید. برای شما که یک شرکت اینترنتی هستید این موضوع جالب نیست
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ علی زرقان با سلام و خسته نباشید من تا چند وقت پیش از سرویس یک مگابایت حجمی ویژه استفاده میکردم ْ بعد از تماس با همکاران محترم شما اقدام به تغییر سرویس به 4 مگابایت حجمی ویژه کردم . اما از بعد از تغییر سرویس سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا کرده است خواهشمند است جهت رفع مشکل بنده را راهنمایی کنید
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ لادن نصرالهی با سلام متاسفانه 1 ماهی هست که کندی سرویس و اختلال در سرویس میباشد با توجه به سرویس 2 مگی اینجانب این سرعت اینترنت واقعا افتضاح هست . مورد دیگر اینکه اگر در روزهای تعطیل مشکل فنی به وجود آید هیچ کسی جوابگو نیست ؟؟؟
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ سهیلا شادروان استفاده از طرح ویژه مشترکان از طریق ورود به سایت ممکن نشد. امکان ارسال راهنمایی برای استفاده از این طرح و طرحهای مشابه. در صفحه خرید حجم اصلا موردی تحت عنوان هدیه ویژه و با طرح ویژه وجود ندارد در صورتیکه مهلت استفاده از آن تا آخر دیماه نود و پنج ذکر شده.
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ نیما بیات سلام . منم مشکل کندی سرعت و ping دارم . کاشکی امکانش بود screenshot میتونستم اینجا اتچ میکردم . خیلی تماس گرفتم و از طرف شرکت هم اومدن و پیشنهادی ک به من دادن این بود که ISP تونو عوض کنین. داتک مرسی که هستی.
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ سید فربود وکیل زاده جمع آوری سرویس ADSL لطفا نسبت به جمع آوری سرویس ADSL به علت مسافرت اقدام فرمایید .
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ حمید رضا شهبازی چرا کاربران قدیمی نمیتوانند از جشنواره های شرکت استفاده کنند بطور مثال تمدید دوره با شرایط ویژه جشنواره زمستانه
۱۳۹۵/۱۰/۶ راضیه حمیدی سلام عرض میکنم خدمت تمامی عزیزان زحمت کش. سوالی که داشتم این هست با تو به اینکه من منزل رو عوض کردم امکان انتقال سرویس به شماره تلفن جدید خونه رو دارم و اگر امکانش هست راهنمایی بفرمائید. از توجهتون ممنونم
۱۳۹۵/۱۰/۵ سیاوش آیا بسته شب یلدا مدت اعتبار جهت مصرف دارد یا تا هر زمانی که حجمش به اتمام برسد قابل استفاده است باتشکر
۱۳۹۵/۹/۳۰ مریم هدیه یلدایی چطوریه؟؟ وقتی میزنم صورت حساب ۴۰ گیگ ۸۰۰۰۰ نشون میده مگه نباید ۴۸۰۰۰ نشون بده
همه حقوق برای رهام داتک محفوظ است شرکت انتقال داده های رهام داتک وابسته به گروه شرکت های داتک دارای پروانه PAP به شماره ۳۱۰/۱۲/۱۴۸۷۵ - © 2016