سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۶/۶/۶ پوران ساطع درخواست ارائه بسته های حجمی برای تابستان
۱۳۹۶/۶/۴ مهدیس نورمحمد خسته نباشید اقا من حجم خریدم پول از حسابم کم شده ولی حجم ندادید شماره کارت اخرش 5579 بود شماره پیگیری 274866 و شماره مرجع 6584142292 لطفا رسیدگی کنید
۱۳۹۶/۶/۲ dayana سلام چه طور از میزان حجم بسته ها در زمان تغییر سرویس در بخش نوع سرویس مطلع شویم؟ چون در این بخش فقط نوع سرویس نوشته شده ومقدار حجم مشخص نیست.وهمچنین بسته ها با محصولات موجود در سایت فرق می کنند!
۱۳۹۶/۵/۲۹ j62 سلام سرعت بسته های ویژه پرمصرف با بسته های معمولی فرق دارد؟
۱۳۹۶/۵/۲۵ خاطره گوهری سلام من میخوای رمز مودمم رو عوض کنم نمیشه باید چیکار کنم؟
۱۳۹۶/۵/۲۵ خاطره گوهری سلام من میخوای رمز مودمم رو عوض کنم نمیشه باید چیکار کنم؟
۱۳۹۶/۵/۲۵ خاطره گوهری سلام من میخوای رمز مودمم رو عوض کنم نمیشه باید چیکار کنم؟
۱۳۹۶/۵/۲۴ hpgw با سلام ایا بسته های ویژه پر مصرف تخفیف شبانه دارند؟ وسرعت بسته پرمصرف ویژه 256 چه قدر است؟
۱۳۹۶/۵/۲۲ ُحمیدموسوی لطفا در اعیاد و روزهای خاص سال مانند شرکت های دیگر ، حجم اضافه با تخفیف ارائه فرمائید
۱۳۹۶/۵/۲۲ محمد جعفری فقط خواستم تبریک بگم بابت این همه هوشمندی شما نسبت به ارائه خدمات مخصوصا اون 500 مگابایتی که من خودمو کشتم تا بزرگترین ارائه دهنده اینترنت ایران که اسمشو نمیارم این قابلیت مشتری محور و حقوق بشرانه رو بگذاره اما مقاومت میکردند با دلایل واهی اما در داتک این موضوع وجود داره . مورد بعدی این هست که مثل همه برند های ایرانی بعدی اینکه خر از پل گذشت قیمت ها و شرایط خریدتون رو به ضرر مشتری تغییر ندید