سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۸/۲/۱۶ بهناز باسلام ببخشید شما شاخص های کیفیت سرویس را در کجای سایتتون قراردادید و بتونم انتخاب کنم
۱۳۹۸/۲/۱۶ الهام سادات سقاابوابفضلی با سلام چند روز پیش از طرف داتک، پیامکی دستم رسید که فردی با کدملی من خریدی از شما انجام داده و در صورت عدم تایید ب شما اطلاع بدم. خواستم به شما اطلاع بدم بنده در یک ماه اخیر بجز تمدید ، هیچ خریدی لز شما نکردم و چنین خریدی صرفا کلاهبرداری است و من در صورت عدم رفع این مشکل، شکایت می کنم
۱۳۹۸/۲/۱۵ محمدی از دیروز 50بار تماس گرفتم قرار بوده بمن زنگ بزنید بابت جمع کردن سرویس از روی خط تلفن زنگ پیگیری کار مشتری بلدین چیه
۱۳۹۸/۲/۱۵ O این کار چیپ چیه که وقتی میخوایم بریم تو صفحه شخصی که چقدر حجممون مونده یه صفحه گذاشتین که الا و بلا من شرایط قرار داد و قبول دارم یا برگشت ، تازه یادتون افتاده بعد چند سال قرارداد دارین؟ اینو الان امضاشو باید بگیرین؟ دیجیتالی؟ اعتبار داره؟ سندیت داره؟ و باید بزارین جلو یوزر؟ من هیچ مشکلی با قرارداد ندارم هیچ مشکلی هم با سرویس داتک ندارم اما اینکه فقط با اجبار این گزینه سر راهمه قطعا بعد ۵-۶ سال حجمم تموم بشه تمام سرویس هامو به همین دلیل فسخ میکنم، تا بفهمین اجبار کردن یوزر چه تبعاتی داره
۱۳۹۸/۲/۱۴ امیر بلوری با سلام. بنده قصد خرید اینترنت داتک داشتم ولی قبل از خرید چنتا با شماره که تماس گرفتم امکان مکالمه با بخش پشتیبانی فنی فراهم نبود و قبل از هر کاری شماره اشتراک میخواست ... من تنها اولویتم از انتخاب isp ارایه بهترین پینگ در بازی های آنلاین هستش چون بصورت حرفه ای بازی آنلاین انجام میدم و پینگ تایم بینهایت برام مهمه... خواستم ببینم اینترنت داتک از نظر وضعیت پینگ به چه صورت هستش و آیا سرویس کاهش پینگ داره؟ برای اینکه بدونم وضعیت پینگ اینترنت داتک چطوره به کمک ما احتیاج دارم : ممنون میشم اگه زحمت بکشید و "متوسط پینگ" چهارتا ip سرور زیر رو واسم دربیارید(3 تا از سرورها مربوط به اروپا هستن (آلمان و هلند) چون اکثر بازی های آنلاین سرورهاشون تو اروپاست)... 8.8.8.8 94.130.127.254 176.9.192.1 198.20.116.1 از هماکاریتون بینهایت سپاسگزارم من منتظر جواب شمام تا درصورت مطلوب بودن وضعیت پینگ ، سرویس رو ثبت نام و خریداری کنم. ممنونم
۱۳۹۸/۲/۱۲ مهرزاد فقیهی درود چرا من نمی توانم ازتخفیف مربوط به روز معلم برای تمدید استفاده کنم ؟
۱۳۹۸/۲/۱۱ حسن دیروز در تماس با واحد فروش برای تمدید سرویس متوجه شدم که حجم باقیمانده سرویس فعلی به سرویس بعدی منتقل نمی شود که برای من تازگی داشت. در کجای سایت شما چنین موضوعی به اطلاع کاربررسانده شده است؟! همکاران شما توصیه کردند که مثلا با دانلود فیلم این حجم را استفاده کنم. در طی چندین ماه گذشته بارها و بارها از سرعت اینترنت و قطع و وصلهای پیاپی آن شکایت داشته ام که بجایی نرسید. قطعا خودتان به خوبی می دانید با سرعت دانلود سرویس شما (الان ساعت پنج صبح با سرعت کمتر از 140 دانلود می شود!!!!) اساسا امکان استفاده از 60 گیگا در سه روز باقی مانده فراهم نیست. همه اینها یعنی اجحاف در حق مشتری و رفتارغیرحرفه ای سودجویانه داتک. لطفا بررسی و اقدام اصلاحی جبرانی صورت پذیرد.
۱۳۹۸/۲/۱۱ احمدرضا سنسبلی درود فراوان و خسته نباشید خدمت شما . بنده یک انتقادی نسبت به عملکرد رهام داتک جهت پشتیبانی از شهر مشهد داشتم و اونم اینکه پس از گذشت چند سال از حضور و فعالیت isp داتک مردم مشهد از ارائه خدمات توسط این شرکت محروم هستن ! در صورتی که بنده متوجه شده شهرستان های نیشابور و سبزوار و قوچان که جمعیت های بسیار کمتری از کلانشهر مشهد دارند نمایندگی فروش دارند ! خواستم ازتون این انتقاد رو بکنم که چرا دومین شهر پر جمعیت ایران از خدمات داتک محرومه و هیچ پیگیری هم از جهت راه اندازی و ارائه خدمات داتک برای مشهد انجام نمیشه ولی شهرستان های کوچیک استان خراسان رضوی دارای نمایندگی فروش هستن ! سپاس گذار میشم اگر پیگیری راه اندازی در کلانشهر مشهد رو در الویت قرار بدهید . بدرود
۱۳۹۸/۲/۱۱ حسین درویش در تاریخ 19/11 من پول ۴۴تومان ریختم به حساب و یک بسته32 تومان خرید کردم, حدود ۱۲تومان داخل حسلب کاربری من مانده بود. برای باقی سرویس ها تا به امروز از پنل بانک نقدی خرید کردم. اما الان موجودی صفر هست. این پول چی شد
۱۳۹۸/۲/۱۱ حسین درویش سلام من داخل حساب کاربری خودم مبلغی پول داشتم. الان بخوام استعلام کنم چطور اینکار کنم.