سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۷/۵/۳۱ احمد مجذوبی سلام چندین بار سوال کردم متاسفانه هیچکس جوابی نمیده بنده از مشترکین وفادار داتکم و دوهفته دیگه اشتراک یکسالم برای دومین بار تموم میشه خواهان تخفیف ویژه همانند سنوات قبل هستم اگه امکانش باشه با تشکر
۱۳۹۷/۵/۲۳ علی بیک سلام من دو هفته پیش دوشنبه در نمایشگاه الکامپ بسته خریدم ولی تا امروز برای نصب نیامده اند خواهشا پیگیری کنید حداقل قول ۷ تا ۱۰ روز رو نمیدادید
۱۳۹۷/۵/۲۱ محسن غیاثوند سلام ،امروز 21مرداد خرید حجم بصورت اینترنتی انجام دادم متاسفانه کارشناس محترم فرمودن اعمال نشده وتا 72ساعت باید صبر کنم تا ببینیم علت چیه،سوال من اینه واقعا خرید بصورت اینترنتی برای چیه?وقتی اینهمه ضعف درسیستم چه بانکی،چه شرکت هست ،یعنی چی?منی که عجله دارم واینترنت نیاز دارم وسریع میخوام کارم انجام بشه ،پول ازحسابم کسر بشه ولی بکارم نرسم،متاسفم
۱۳۹۷/۵/۲۰ امید کشفی سلام، وضعیت اینترنت شبانه در شرکت داتک چجوری هست؟ هیچ جای سایت توضیحی ندیدم. و آیا سرویس شماره یک کهکشانی هم اینترنت شبانه داره یا نه؟
۱۳۹۷/۵/۱۷ مهدی رضائی نژاد باعرض سلام لطفا بفرمایید فرق بین سرویس حجمی، باسرویس غیر حجمی در چیست؟ متشکرم
۱۳۹۷/۵/۱۶ حفیظ حجازی سلام. من یک هفته بیشتره برای جمع آوری این خط تماس میگیرم ولی متاسفانه هنوز خط جمع آوری نشده است. اگر امکانش هست زودتر پیگیری کنید. ممنون.
۱۳۹۷/۵/۱۶ حفیظ حجازی سلام. من یک هفته بیشتره برای جمع آوری این خط تماس میگیرم ولی متاسفانه هنوز خط جمع آوری نشده است. اگر امکانش هست زودتر پیگیری کنید. ممنون.
۱۳۹۷/۵/۱۶ سید احمد ریاضی با سلام از مشترکین قدیمی داتک می باشم چندمین بار است که هنگام خرید حجم ازحساب من کم میشه ولی سرویس برقرار نمیشه تمام توصیه های کارشناسان محترم هم بخوبی انجام میدم و بعد تا پول بیاد به حسابم و اینترنت وصل شه پنج شش روز طول میکشه فک میکنم خدمات الکترونیکی شرکت باید مورد بازبینی قرار بگیره من از امروز صبح تا الان که ساعت 11 صبحه همه کارامو رها کردم و گرفتار خرید حجم و مشکلات عدم ورود به سایت داتک بودم خواهشمندم به مشکلات رسیدگی کنید تا یک سال پیش این مشکلات وجود نداشت تقریبا یک سالی هست که واقعا دارم اذیت میشم با تشکر از توجه شما
۱۳۹۷/۵/۶ مهدی عیساوی میخوام خط قبلی به شماره 44848912 جمع آوری شود خیلی زود
۱۳۹۷/۴/۳۰ Mahsa haddadi سلام خسته نباشید چرا مدتیه من دیگه نمی تونم با گوشی تمدید سرویس کنم؟ تا آخر مرحله میرم subunit رو که میزنم عملیات انجام نمیشه