سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۵/۱۰/۵ سیاوش آیا بسته شب یلدا مدت اعتبار جهت مصرف دارد یا تا هر زمانی که حجمش به اتمام برسد قابل استفاده است باتشکر
۱۳۹۵/۹/۳۰ مریم هدیه یلدایی چطوریه؟؟ وقتی میزنم صورت حساب ۴۰ گیگ ۸۰۰۰۰ نشون میده مگه نباید ۴۸۰۰۰ نشون بده
۱۳۹۵/۹/۵ ناطقی سلام،خسته نباشید میخواستم نام وای فای و رمز دستگاهو تغییر بدم.چه طوری میتونم این کارو بکنم؟ باید زنگ بزنم به شرکت؟
۱۳۹۵/۹/۲ سامانی سلام 1-من از یک شرکت دیگه اینترنت پر سرعت دارم و الان میخام از شما خرید داشته باشم. آیا بدون اطلاع دادن به شرکت(و کنسل کردن) میتونم روی همان خط از سرویس های شما خریدو استفاده کنم یا خیر؟ اگر خیر، امور مربوطه جهت اوکی شدن شرایط استفاده از سرویس های داتک رو باید شما انجام بدید یا شرکت قبلی باید آنها را انجام دهد ؟ 2-برای خرید طرح های پروموشن پاییز۹۵ کل کشور، احتمالا قصد خرید مورد دوم را خواهم داشت. برای خرید این طرح با پهنای باند8 مگ، هزینه چقدر خواهد بود و اینکه دانلود شبانه نیز آف خواهد داشت مانند ADSL+ های موجود و درج شده در سایت(90و75درصددر ساعات شب). تشکر
۱۳۹۵/۹/۲ hasan.ap سلام. برای استفاده از داتک، خرید مودم از شما اجباریه؟ مثلا منی که الان مودم دارم و برای اولین بار قصد استفاده از داتک رو دارم، (پروموشن پاییز: حجم پایه120گیگ،12 ماهه به مبلغ96هزار تومان) آیا باید از شما مودم بخرم و علاوه بر 96 تومان، مبلغ اضافی بپردازم؟
۱۳۹۵/۹/۲ وزیر سلام و خسته نباشید من قصدخرید حجم را دارم اما امکان پذیرنمیباشد لطفا راهنمایی کنیذ
۱۳۹۵/۹/۲ وزیر سلام و خسته نباشید من قصدخرید حجم را دارم اما امکان پذیرنمیباشد لطفا راهنمایی کنیذ
۱۳۹۵/۸/۲۹ hasan.ap سلام. 1-در صورت خرید سرویسی از سایت، بعد از چند وقت اگر بخواهیم سرویس رو ارتقا بدیم، باید فقط مابتفاوت این دو سرویس رو پرداخت کنیم؟ 2- پروموشن پاییز نیز تخفیف دانلود 90درصد شبانه دارد؟ 3- در پروموشن پاییزحجم پایه120گیگ،12 ماهه به مبلغ96هزار تومان با چه سرعتی قابل ارائه است؟
۱۳۹۵/۸/۱۲ سعید فرجی با سلام و عرض خسته نباشید. سوالی که داشتم اینه که چجوری میشه فهمید داتک توانایی ایجاد اشتراک روی خط بنده رو داره؟ یعنی از کجا میشه فهمید خط PCM هست یا نیست؟ با تشکر.
۱۳۹۵/۷/۲۴ sina ایا میشه adsl حجمی رو به نامحدود انتقال داد؟