سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۶/۴/۱۰ علیرضا ضیاملکی با سلام در قسمت خرید یا تمدید سرویس اینترنتی برای مشاهده قیمتهای دوره های مختلف مانند سه ماهه ، شش ماهه و... در هربار تغییر دوره نیاز به رفرش کردن صفحه وجود دارد ، که کمی زمانبر است. با کمی تغییر در طراحی این بخش از سایت کاربران راحتتر می توانند سرویس مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند.
۱۳۹۶/۴/۵ moreb من قبلا از سرویس های شما استفاده میکردم ولی در حال حاضر اقدام به جمع اوری کردم اکنون به منزلی دیگر رفتم میتوانم از جشنواره تابستانه سرویس سفارش دهم؟ و جشنواره سرویس تابستانه با سرعت 8 مگابایت و 120 گیگ حجم همانند سرویس های عادی از ساعت 2 تا 6 از 90 درصد تخفیف برخوردارند؟
۱۳۹۶/۴/۱ محسن قربانی سلام. میشه بگید کجای سایتتون در مورد ساعات دانلود شبانه و صبح و روز نوشته؟ و اگه امکان داره اینجا بهش اشاره بکنید. ممنون
۱۳۹۶/۳/۱۹ علیرضا قربانپور سلام ببخشید من از طرح چهارمگابیت حجمی ماهانه شرکت استفاده میکنم . میخواستم بدونم برای استفاده از طرح نوید پروموشن بهار باید چکار کنم؟ چون تو پنل تغییر سرویس نیست
۱۳۹۶/۳/۱۸ محمود اصل باختری رمز adsl خود را فراموش کردم و نمیتونم با موبایل به اینترنت وصل بشم لطفا راهنمایی ام کنید.با تشکر
۱۳۹۶/۳/۱۸ محمد مهدئ رسولی أیا ساعت دو تا هفت صبح اینترنت رایگان
۱۳۹۶/۳/۳ سارا خسروی من چجوری رمز وای فای تغیر بدم؟
۱۳۹۶/۳/۱ مهران ماهیار باسلام... سرویس شارژ سالیانه من در تاریخ ۳/۲ نود شش به اتمام میرسید..از طرفی حجم نت من ۳ روز زودتر تموم شد و ان هم... روز جمعه ..که دوستان لطف کردند یک گیگ... بصورت امانی.. به من دادند... اما کفایت نکرد ...که من توانستم شارژ سالیانه خودم را انجام و پول بصورت غیر حضوری ..ارسال شد... اما چرا حتما... اعمال شارژ سالیانه ..در مورخه مذکور انجام باید بپذیرد؟؟؟ در حالیکه من حجم کافی نداشتم... لطفا سرویسی که خریداری میشود... نگذارید تا سر رسید تاریخ انجام گیرد.با سپاس مهران ماهیار
۱۳۹۶/۲/۳۰ مرتضی محمدی نیا سلام، من از مشترکین وفادار شرکت شما هستم، اما برام جای سوال دارد که شما برای مشترکین دایم طرح تشویقی ندارید ولی برای مشترکین جدید انواع پروموشن را ارایه میدهید و این تبعیض باعث دلسردی وجدایی مشترکین خواهد شد
۱۳۹۶/۲/۲۴ سعید اسکندری خوئی لطفا برای سایتتون اپلیکیشن موبایل ios طراحی بفرمایید متشکرم