سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۹/۲/۲ بهزاد ارژنگ با سلام من قبلا مشترک شما بودم سال ۹۰ با مودم همراه وای مکس شما. ایا امکان داره مجدد خرید حجم و اشتراک بکنم و ایا این مودم ایا برای موبایلم کار ای داره. با تشکر ارژنگ
۱۳۹۹/۲/۲ مریم علیجانیها شرکت محترم رهام داتک با سلام احتراما، سه هفته اخیر سرعت اینترنت و قطع وصل شدن اینترنت در بیشتر ساعات روز مشاهده می شود و مرتب با پشتیبانی تماس گرفتیم ولی کسی پاسخگو نیست ، لطفا بررسی و رسیدگی فرمایید
۱۳۹۹/۱/۳۱ پارسا گیمر سرویس هارو vdsl نمی کنید? اگر بخواهم پینگم بهترشه چکار کنم؟ اینترنتو چجوری گیمینگ کنیم؟
۱۳۹۹/۱/۳۰ زهرا ختیال سلام شبتون بخیر سوال داشتم از خدمتتون بسته حجم ۲۰ روز از زمان خرید بابسته ۱۰ روز از زمان خرید چه تفاوتی باهم دارند ؟
۱۳۹۹/۱/۲۹ هادی نجف علیزاده سلام ،خسته نباشید نزدیکه ۴۸ ساعته اینترنت ما کار نمیکنه ولی مودم تمام چراغ هاش روشنه و کانکت هم میشه به موبایل ولی نمیدونیم چه اتفاقی افتاده
۱۳۹۹/۱/۲۴ محمدرضا سوداگر سلام من میخوام پینگ سرویسم بیاد بالا یا برم داخل سرویس گیمینگ چ کار باید بکنم اصلا نمینونم بازی کنم؟ اگه راهی نداره مجبورم شرکتمو عوض کنم چون سرویسمو از 8 به 16 تغییر دادم هیچ تفاوتی ایجاد نشد
۱۳۹۹/۱/۲۲ شیدا رهنما سلام شبتون بخیر من الان اشتراک یک ماهه گرفتم ولی متاسفانه اینترنتم وصل نمیشه و به مشکل خورده ممنون میشم راهنمایی کنید
۱۳۹۹/۱/۱۹ مریم سلام وقت بخیر میخواستم بدونم در منطقه کرج شهرک وحدت با خط فیبرنوری سرویس adsl ارائه میدید؟ و اینکه آیا در ایم منطقه سروی td-lte دارید و آنتن میده؟
۱۳۹۹/۱/۱۸ سامان پناهی سلام...چجوری میتونم رمز مودم رو عوض کنم؟؟؟
۱۳۹۹/۱/۱۷ امیر بالی سلام ضمن تبریک سال نو مدت سه شبانه روز سرویس من تموم شد.هر کاری میکنم نمیتونم سرویسم تمدید کنم.لطفا راهنمایی کنید