سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۷/۱۱/۸ نرگس غلامی سلام آیا نسخه ای از نامه قطع سرویس در سایت هست؟
۱۳۹۷/۱۱/۷ امید پرهون جهت تخلیه اقدام فرمایید09359148160و01152241001
۱۳۹۷/۱۱/۷ مهدی پیریایی سلام و با عرض خسته نباشید من می خواستم این خط رو با شماره 55808474 رو تخلیه کنم باید چی کار کنم
۱۳۹۷/۱۱/۷ مهدی پیریایی سلام و با عرض خسته نباشید من می خواستم این خط رو با شماره 55808474 رو تخلیه کنم باید چی کار کنم
۱۳۹۷/۱۱/۶ میرحمید مدنی سلام. بنده میتونم برای یک خط تلفن ثابت تهران که در حال حاضر بلا استفاده مانده سرویس adslو با استفاده از سرویس voip کلیه خدمات متصل را در منزل که کرج میباشد بصورت بیسیم استفاده نمایم. (چنانچه میسر باشد خطی که استفاده نمیکنم در تهران را به اضافه اینترنت پرسرعت از طریق بیسیم در منزل بصورت بیسیم یاvoip استفاده کنم؟ درصورت پاسخ مثبت، چنانچه هزینه مربوط را به انضمام اینترنت پرسرعت را بفرمایید کمال امتنان را خواهم داشت.
۱۳۹۷/۱۱/۶ Mostafa1984 سلام خسته نباشید امکان تست هست نیم ساعت 1 ساعت برای سرویس 2 مگ میخوام ببینم چند kb دانلود میده خوب باشه خوب به صرفه تر از بقیس سپاس
۱۳۹۷/۱۱/۳ تهران یوگای عرفان سلام شماره اشتراک یوگای عرفان 171781 می باشد.در تاریخ 97/11/2 به شماره کارت داتک مبلغ که اطلاع دادیم واریز شد،لطفا جهت ثبت شارژ اقدام شود .باتشکر
۱۳۹۷/۱۱/۳ سید محسن رضوی سلام من چند سالی هست که مشترک شما هستم دو مورد یکی اینکه لطف کنید خط منو چک کنید ببینید تا چه حجمی ساپورت میکنه ؟ 2. اینکه من بعد از این همه خرید حجم و تمدید و خرید اینترتی و این داستانها طی این چند سال آیا کد تخفیف بهم تعلق نباید بگیره برای تمدید مجدد سرویسم ؟
۱۳۹۷/۱۱/۲ سید تقی حسینی ;کد تخفیف رو از کجا باید بگیریم لطفا قیمت ها رو کم کنید با تشکر حسینی از چالوس
۱۳۹۷/۱۱/۱ مجتبی عظیم الشان سلام . من یک خانه خریدم و قصد جمع آوری سرویس اینترنت ADSL آنرا داشتم . اما این خط ADSL به اسم من نیست . برای جمع آوری آین خط اینترنت من باید چکار کنم؟