سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۵/۶/۱۲ محمد ضیابری با سلام میخواستم بدانم که در سال ١٣٩٥ هم ساعت سرویس دانلود شبانه همان ساعت 1تا 7 است؟
۱۳۹۵/۶/۱۱ زهرا حسینجانی نحوه امنیتی کردن وای فای
۱۳۹۵/۵/۳۰ سید حمیدرضا سطوتی با سلام / اگر من سرویس یک ماهه داشته باشم در صورت خرید بسته ی شش ماهه آتشین یا بسته های مشابه، حجم بسته رو باید در یک ماه مصرف کنم یا قابل انتقال به ماه های بعدی ( تا6 ماه مدت مصرف بسته) هم هست؟ با تشکر
۱۳۹۵/۵/۱۷ سید حمیدرضا سطوتی سلام و عرض خسته نباشید. من هفته ی گذشته درخواست دادم و هنوز اینترنتم دایر نشده واسه همین نمیتونم نظری در مورد کیفیت اینترنت شرکت بدم اما چند تا پیشنهاد دارم خدمتتون: 1- ایجاد اپلیکیشن داتک برای موبایل های اندروید و ios به این ترتیب میشه از طریق تلفن های همراه هم به پروفایل مراجعه کرد و عملیات تمدید یا خرید ترافیک و چک کردن حجم مصرفی رو انجام داد. 2- ارائه و فروش یکی از آنتی ویروس های مطرح دنیا به عنوان راهکار حفظ امنیت رایانه ی کاربران 3-(نمیدونم این مورد رو شرکت داره یا نه اما اگه نداره ارائه پیشنهادهای تشویقی به مناسبت زادروز مشترکین یا مناسبت های مذهبی و ملی ) 4- استفاده ی بیشتر و بهتر از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام. من هفته ی پیش که ثبت نام اولیه کردم عضو کانال شرکت در تلگرام و صفحه اینستاگرام شرکت شدم خیلی خوب بودن اما جای کار دارن یه جورایی خیلی سوت و کورن:) با تشکر
۱۳۹۵/۵/۱۶ حمید رزاقی نحوه استفاده از سرویس تمدید موقت چگونه است؟
۱۳۹۵/۴/۷ وحید قاسم زاده با سلام ، در ADSL حجمی هم امکان استفاده از زمان رایگان و یا تخفیف دار وجود دارد
۱۳۹۵/۴/۷ محمد ترابی سلام خسته نباشید.میشه یه توضیح درباره دانلود رایگان و ساعاتش بدین.ممنون
۱۳۹۵/۴/۳ رضا با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم واسه تغییر سروس به ۲۵۶ نامحدود چکار باید،کرد، و اینکه حجم نامحدود واقعا نامحدود هست تا حجمی هستش مرسی.
۱۳۹۵/۳/۳۰ علی اکبر کاظمی با سلام به علت جابجایی آیا امکان انتقال ADSL به شماره ای دیگر که مربوط به همان منطقه مخابرات میباشد امکان پذیر است اگر هست به چه صورت ؟ قربان شما
۱۳۹۵/۳/۲۸ Chakameh pour Salam,chera be internet vasl nemisham? Ba inke ham dore va ham hajm masrafi am baghi mande??????
همه حقوق برای رهام داتک محفوظ است شرکت انتقال داده های رهام داتک وابسته به گروه شرکت های داتک دارای پروانه PAP به شماره ۳۱۰/۱۲/۱۴۸۷۵ - © 2016