سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۵/۱۰/۲۴ رضا سلیمی سایت بسیار بد طراحی شده است از یکی از دوستان خود که تا کنون با سایت کار نکرده درخواست کنید که حجم بخرد و یا سرویسش را تمدید کند . متاسفانه در قسمت خرید حجم و تمدید قرارداد سایت بسیار بد طراحی شده است و به راحتی نمی توانید درخواست خود را پیدا کنید. برای شما که یک شرکت اینترنتی هستید این موضوع جالب نیست
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ علی زرقان با سلام و خسته نباشید من تا چند وقت پیش از سرویس یک مگابایت حجمی ویژه استفاده میکردم ْ بعد از تماس با همکاران محترم شما اقدام به تغییر سرویس به 4 مگابایت حجمی ویژه کردم . اما از بعد از تغییر سرویس سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا کرده است خواهشمند است جهت رفع مشکل بنده را راهنمایی کنید
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ سهیلا شادروان استفاده از طرح ویژه مشترکان از طریق ورود به سایت ممکن نشد. امکان ارسال راهنمایی برای استفاده از این طرح و طرحهای مشابه. در صفحه خرید حجم اصلا موردی تحت عنوان هدیه ویژه و با طرح ویژه وجود ندارد در صورتیکه مهلت استفاده از آن تا آخر دیماه نود و پنج ذکر شده.
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ سید فربود وکیل زاده جمع آوری سرویس ADSL لطفا نسبت به جمع آوری سرویس ADSL به علت مسافرت اقدام فرمایید .
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ حمید رضا شهبازی چرا کاربران قدیمی نمیتوانند از جشنواره های شرکت استفاده کنند بطور مثال تمدید دوره با شرایط ویژه جشنواره زمستانه
۱۳۹۵/۱۰/۶ راضیه حمیدی سلام عرض میکنم خدمت تمامی عزیزان زحمت کش. سوالی که داشتم این هست با تو به اینکه من منزل رو عوض کردم امکان انتقال سرویس به شماره تلفن جدید خونه رو دارم و اگر امکانش هست راهنمایی بفرمائید. از توجهتون ممنونم
۱۳۹۵/۱۰/۵ سیاوش آیا بسته شب یلدا مدت اعتبار جهت مصرف دارد یا تا هر زمانی که حجمش به اتمام برسد قابل استفاده است باتشکر
۱۳۹۵/۹/۳۰ مریم هدیه یلدایی چطوریه؟؟ وقتی میزنم صورت حساب ۴۰ گیگ ۸۰۰۰۰ نشون میده مگه نباید ۴۸۰۰۰ نشون بده
۱۳۹۵/۹/۵ ناطقی سلام،خسته نباشید میخواستم نام وای فای و رمز دستگاهو تغییر بدم.چه طوری میتونم این کارو بکنم؟ باید زنگ بزنم به شرکت؟
۱۳۹۵/۹/۲ سامانی سلام 1-من از یک شرکت دیگه اینترنت پر سرعت دارم و الان میخام از شما خرید داشته باشم. آیا بدون اطلاع دادن به شرکت(و کنسل کردن) میتونم روی همان خط از سرویس های شما خریدو استفاده کنم یا خیر؟ اگر خیر، امور مربوطه جهت اوکی شدن شرایط استفاده از سرویس های داتک رو باید شما انجام بدید یا شرکت قبلی باید آنها را انجام دهد ؟ 2-برای خرید طرح های پروموشن پاییز۹۵ کل کشور، احتمالا قصد خرید مورد دوم را خواهم داشت. برای خرید این طرح با پهنای باند8 مگ، هزینه چقدر خواهد بود و اینکه دانلود شبانه نیز آف خواهد داشت مانند ADSL+ های موجود و درج شده در سایت(90و75درصددر ساعات شب). تشکر