سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۵/۷/۲۰ مرتضی جعفری سلام.بنده میخواستم اینترنت DIALUP از شرکت شما بگیرم میخواستم بنده رو راهنمایی کنید که باید به کدام قسمت مراجعه کنم آیا به طور آنلاین میتوانم سفارش دهم؟
۱۳۹۵/۷/۲۰ مرتضی جعفری با سلام.بنده یک بسته یکساله از یک شرکت دیگری خریداری کردم و میخواستم برای کارم یک اینترنت DIALUP از شرکت شما بگیرم میخواستم بپرسم نیاز هست که یک خط جداگانه تلفن هم بگیرم یا خیر؟ وسوال بعدی بنده این است که اینترنت DIAL UP شما که خدای نکرده قعطی نداره و سرویس نامحدودش سقف مصرف ترافیک نداره و هر مقدار که دانلود کنی از سرعت 56KB پایین تر نخواهد آمد
۱۳۹۵/۷/۱۹ علیرضا سجادی سلام. برای فسخ قرارداد و قطع رانژه چه باید بکنم. ممنون
۱۳۹۵/۶/۲۳ محمد صبوری با سلام و احترام پیشنهاد می گردد شرکت در هنگام جشنواره ها جهت مشترکین قبلی خود نیز امکان تبدیل سرویس و استفاده از شرایط ویژه جشنواره را بدهد ، در اینصورت است که شرکت می تواند علاوه بر حفظ مشتریان قبلی به جذب مشتری جدید بپردازد و در غیر اینصورت مشترکین قبلی جذب پیشنهاد ها و جشنواره های شرکتهای رقیب می گردند.
۱۳۹۵/۶/۱۹ معتمدی سلام..ساعات دانلود رایگان را اعلام فرمایید
۱۳۹۵/۶/۱۲ محمد ضیابری با سلام میخواستم بدانم که در سال ١٣٩٥ هم ساعت سرویس دانلود شبانه همان ساعت 1تا 7 است؟
۱۳۹۵/۶/۱۱ زهرا حسینجانی نحوه امنیتی کردن وای فای
۱۳۹۵/۵/۳۰ سید حمیدرضا سطوتی با سلام / اگر من سرویس یک ماهه داشته باشم در صورت خرید بسته ی شش ماهه آتشین یا بسته های مشابه، حجم بسته رو باید در یک ماه مصرف کنم یا قابل انتقال به ماه های بعدی ( تا6 ماه مدت مصرف بسته) هم هست؟ با تشکر
۱۳۹۵/۵/۱۷ سید حمیدرضا سطوتی سلام و عرض خسته نباشید. من هفته ی گذشته درخواست دادم و هنوز اینترنتم دایر نشده واسه همین نمیتونم نظری در مورد کیفیت اینترنت شرکت بدم اما چند تا پیشنهاد دارم خدمتتون: 1- ایجاد اپلیکیشن داتک برای موبایل های اندروید و ios به این ترتیب میشه از طریق تلفن های همراه هم به پروفایل مراجعه کرد و عملیات تمدید یا خرید ترافیک و چک کردن حجم مصرفی رو انجام داد. 2- ارائه و فروش یکی از آنتی ویروس های مطرح دنیا به عنوان راهکار حفظ امنیت رایانه ی کاربران 3-(نمیدونم این مورد رو شرکت داره یا نه اما اگه نداره ارائه پیشنهادهای تشویقی به مناسبت زادروز مشترکین یا مناسبت های مذهبی و ملی ) 4- استفاده ی بیشتر و بهتر از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام. من هفته ی پیش که ثبت نام اولیه کردم عضو کانال شرکت در تلگرام و صفحه اینستاگرام شرکت شدم خیلی خوب بودن اما جای کار دارن یه جورایی خیلی سوت و کورن:) با تشکر
۱۳۹۵/۵/۱۶ حمید رزاقی نحوه استفاده از سرویس تمدید موقت چگونه است؟