حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات

مشترک گرامی؛ گروه شرکت‌های داتک با هدف "دسترسی به اینترنت برای همه مردم" فعالیت خود را آغاز نموده و درصدد است با فراهم نمودن ارائه خدمات مطلوب و پشتیبانی مناسب سرویس‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده و رضایت مشترکین را افزایش دهد. به همین منظور و در راستای تحقق این اهداف، به عنوان اولین و تنها شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت از سال ۱۳۸۵ اقدام به ایجاد واحد Customer care (حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات) نموده است. با توجه به نقش انکارناپذیر رضایت مشتری در کلیه بازارهای جهانی، این واحد در کلیه شرکت‌های معتبر دنیا جهت رفع نیازهای مشترکین و برقراری ارتباط و هماهنگی آنها با شرکت وجود داشته گرچه در کشور ما به درستی شناخته نشده است. در واقع این واحد به عنوان نماینده مشترکین عمل کرده و بر کلیه مراحل فرآیند ارائه خدمات نظارت دارد.

از همان لحظه ابتدایی بوجود آمدن مشکل احتمالی برای مشترک، فعالیت بخش حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات آغاز می‌شود و تا کسب رضایت کامل مشترک ادامه دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ارائه خدمات، وارد عمل شده و موانع موجود برای تحقق این امر را از میان بردارد. این واحد ملزم به پیگیری هرگونه شکایت و انتقاد در هنگام بروز مشکلات بوده، اگر در هر مرحله از روابط میان مشترک و شرکت خللی ایجاد شود، این بخش با توجه به حقوق قانونی مشترکین و در چارچوب قراردادهای خود اقدام نموده و بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد تا تمامی مشترکین بتوانند سرعت و کیفیت بالای سرویس‌های رهام داتک را تجربه کنند.

کلیه مشترکین محترم جهت پیگیری هرگونه مشکلات خود می‌توانند با بخش Customer care تماس گرفته و همکاران ما را در جریان مشکل خود قرار دهند. همکاران موظف هستند موارد مطرح شده را به طور دقیق و کامل بررسی کرده و در کلیه مراحل پیگیری، مشترک را در جریان آخرین اخبار و نتایج قرار دهند.

جستجوي شکايت
ثبت شكايت

راه‌های ارتباطی با حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات

  1. گفتگوی اینترنتی , نظر سنجی و ثبت شکایت
  2. تماس تلفنی با شماره ۸۱۶۸۱ داخلی ۳
  3. ارسال پیغام در قسمت سئوال، انتقاد و پیشنهاد
  4. ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۶۰۰
  5. پیغام برروی پیغام گیر این واحد در ساعات غیراداری
  6. ارسال فکس به شماره ۸۸۵۱۲۶۵۰
  7. ارسال E-mail به یکی از نشانی‌های:
    Customercare@datak.ir , Complaint@datak.ir , Info@datak.ir
  8. ارسال پیغام از طریق کانال تلگرام صدای مشتریان داتک
  9. مراجعه حضوری به آدرس: خیابان سهروردی شمالی،خیابان ابن یمین، نبش کوچه ششم، پلاک ۱۴
  10. ارتباط با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی :‌ www.cra.ir