درباره رهام داتک DATAK

تاریخچه تاسیس

گروه شرکتهای داتک درسال ۱۳۷۱ تحت عنوان یک شرکت رایانه ای به ثبت رسید وفعالیت خودرا درزمینه نرم افزاروشبکه های ارتباطی آغاز نمود. فعالیت رهام داتک به تدریج درزمینه شبکه وارتباطات بیسیم گسترش یافت به گونه ای که درسال ۱۳۷۴ افدام به راه اندازی اولین لینکهای ماهوارهای ودسترسی به اینترنت ازطریق بخش خصوصی نمود. رهام داتک درسال ۱۳۸۰ مجموعه شرکتهایی راتاسیس نمودکه هماکنون تحت عنوان گروه شرکتهای داتک اقدام به ارائه انواع خدمات اینترنتی درسطح کشورمی‌نمایند.

اینک نزدیک به دودهه است که این شرکت به عنوان یکی ازبزرگترین شرکتهای فعال درصنعت ICT، توانایی تامین انواع نیازهای ارتباطی موجود دربازار رادارد وهم اکنون بخش وسیعی ازخدمات اینترنتی درسطح شهرتهران توسط گروه شرکتهای داتک ارائه میشود.

خدمات و سبد محصولات

تجربه نزدیک به دو دهه در عرضه انواع خدمات اینترنتی ،فرصت مناسبی بوده تا اینک ما بتوانیم سبد محصولات متنوع و متمایز برای پاسخگویی به نیازهای متفاوت شما فراهم آوریم. این خدمات به شرح ذیل می باشد :

    • اینترنت پرسرعت ADSL

سایر خدمات و محصولات

ما برای تکمیل سبد محصولات و زنجیره خدماتی خود ، همچنین پاسخگویی بهتر به نیازهای ارتباطی و اینترنتی شما کاربران گرامی ،اقدام به ارائه خدمات ارزش افزوده نموده ایم .این خدمات عبارتند از:

  • تلفن مبتنی بر شبکه (IP-Telephony)
  • میزبانی مدیریتی وب (Managed Hosting)
  • راه کارهای امنیتی (Security Solutions)
  • شبکه های خصوصی مجازی (VPN)
  • محصولات نرم افزاری تولید شده در گروه شرکت های داتک
  • سامانه جامع پشتیبانی عملیات
  • سامانه بومی و پیشرفته مانیتورینگ امنیت شبکه
  • سامانه جامع اتوماسیون اداری ،دورکاری و دفتر کار مجازی
  • سامانه جامع منابع انسانی (پرسنلی و کارگزینی)
  • سامانه پشتیبانی از تصمیم مبتنی بر هوش تجاری (BI)

بخش های داخلی داتک

گروه شرکت های داتک، از چهار بخش کلیدی که نقش لبه تماس شرکت با مشتریان را بازی می کنند، برخوردار است که هر کدام از آنها ، می توانند به تنهایی و البته در یک فرایند کار گروهی آثار ملموسی بر میزان رضایتمندی بازار از خدمات این شرکت بر جای بگذارند.

  • بخش فروش گروه شرکت های داتک
  • بخش پشتیبانی (Contact Center)
  • بخش حامی مشترکین (Customer Care)
  • خدمات بخش پشتیبانی حضوری

توانمندی های رهام داتک

میزان توانمندی های شرکت های اینترنتی در خصوص کیفیت خدمات و چگونگی ارائه آن به کاربران ، یکی از مهمترین مزیت های رقابتی در بازار اینترنت است. رقابت در بازار خدمات دسترسی به اینترنت ، موجب شده تا شرکت ها با ارائه خدمات کیفی تر و سریع تر ، مشتریان موجود خود را به مشتریان وفادار مبدل کنند و براساس یک برنامه مشخص به افزایش سهم بازار خود بپردازند.

بر همین اساس عمده استراتژی شرکت های موفق بر یک موضوع اساسی استوار است. توانمندی کافی در ارائه خدمات مشتری مدارانه و تمرکز بر حفظ و رعایت حقوق کاربران ، این همان موضوعی است که باعث شده تا داتک طی یک دهه گذشته به یک شرکت بزرگ و قدرتمند در عرصه خدمات اینترنتی مبدل شود.

گروه شرکت های داتک از توانمندی لازم برای ارائه راه حل های امنیتی شبکه ،برخوردار است و با ایجاد سیستم soc گام بزرگی جهت مدیریت ، نظارت و کنترل امنیت اطلاعات براساس استاندارد های پذیرفته شده بین المللی برداشته است.

ارائه کمک جهت تهیه گزارش های سازگاری (compliance) برای بازرسان امنیتی از طریق اطلاعات جمع آوری شده، داشتن یکی از برترین برند های تجاری در حوزه ICT کشور، راه اندازی اولین شبکه بی سیم بدون دید مستقیم کشوردر سال 83، راه اندازی اولین شبکه WIMAX کشور در سال 1388 و برخورداری از دانش و تجربه طراحی شبکه های سلولی نیز از دیگر توانمندی های این شرکت اینترنتی است.

در عین حال قابلیت ارائه راهکار های ارتباطی مبتنی بر IP شامل Messaging , voiceو ارائه سرویس های VPNManagedو Managed Network و همچنین توان ارائه سرویس های Managed Storage شامل : Hosting, Data Mining , Storage و Data Warehousing و برخورداری از مجهز ترین و مدرن ترین مراکز اطلاعات داده ( Data Center ) که قادر است تا Gb 5 پهنای باند را پشتیبانی کرده و تبادل اطلاعات یک میلیون کاربر را مدیریت کند.

این شرکت ، طراحی ، پیاده سازی و راه اندازی مجهز ترین سیستم جامع پشتیبانی عملیات سازمانی (OSS) به منظور IP-Based شدن بستر فعالیت شرکت ،ارتباط الکترونیکی با مشتریان و آگاهی این مشتریان از وضعیت سرویس های دریافتی و همینطور ، دارا بودن یکی از بزرگترینCenter Contact های کشور جهت پاسخگویی شبانه روزی و بی وقفه به مشترکین سرویس های ADSL ، Wireless ، Dial- up ،VOIP نیز از جمله توانمندی های گروه شرکت های داتک است.

بهره مندی از یکی از مجهزترین NOC های کشور جهت مدیریت ، نظارت و کنترل شبکه های Wireless و ADSLدر سطح تهران و کشور ، اتصال به شبکه جهانی اینترنت از طریق فیبر نوری کشور با پهنای باند بیش از 4Gbps ، برخورداری از باندهای فرکانس اختصاصی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ICT جهت ارائه سرویس های بی سیم با فناوری های مختلف در سطح شهر تهران برخورداری از شبکه Metro Ethernet بی سیم در سظح شهر تهران با ظرفیت یک گیگابیت بر ثانیه ، نیز از دیگر امکانات و توانایی های این گروه است که باعث شده تا سهم قابل توجهی از مشتریان وفادار بازار اینترنت را در دست بگیرد.

فعالیت شرکت انتقال داده های رهام داتک در شهرستان ها:

شرکت انتقال داده های رهام داتک از اولین شرکت های ایجاد کننده شبکه ADSL در کشور می باشد و فعالیت خود را همزمان در استان های مازندران ،کرمانشاه ،کرمان ،خوزستان ،اذربایجان غربی ، اذربایجان شرقی و فارس و بسیاری از مناطق محروم کشور آغاز نمود و به عنوان اولین شرکت مجری طرح مدارس الکترونیک در استان کرمانشاه ،ارتباط کلیه مدارس این استان را برقرار کرد که زمینه ساز طرح ملی مدارس هوشمند فعلی در کشور است.

لازم به ذکر است کلیه شرکت هایی که به عنوان نمایندگی شرکت داتک در استان ها فعالیت می نمایند ،از برترین شرکت های فعال در زمینه IT و اینترنت در منطقه خود می باشند و امکان ارائه نمایندگی فعال برای سایر استان ها نیز وجود دارد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه شرکت‌های داتک دارای پروانه PAP به شماره ۳۱۰/۱۲/۱۴۸۷۵ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (متعلق به شرکت انتقال داده‌های رهام داتک) است.

همه حقوق برای رهام داتک محفوظ است شرکت انتقال داده های رهام داتک وابسته به گروه شرکت های داتک دارای پروانه PAP به شماره ۳۱۰/۱۲/۱۴۸۷۵ - © 2016