سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ فرشته غضنفری سلام . ضمن خسته نباشید به عوامل شرکت خوب داتک از شما به خاطر سرویس دهی خوب و مشتری مداری عالی تان تشکر میکنم . من 5 سال هست که مشترک شما هستم و بسیااار راضی ام از اینکه از شما سرویس اینترنتم رو خریداری کردم.امیدوارم همینطور پرکار و عالی باشید.عیدتان هم پیشاپیش مبارک.
۱۳۹۶/۱۲/۵ محمد سلام در کرج سرویس adsl ارائه میدید؟
۱۳۹۶/۱۲/۴ علی باسلام وخسته نباشیدخدمت شما ببخشید من میخوام ازداتک سرویس بگیرم میخوام بدونم که آیا سرعتش وغیره تضمین شده است؟ وپینگش برای بازی آنلاین چقدره؟ممنون ازشما
۱۳۹۶/۱۱/۳۰ رضا کاشانی سلام.برای خرید مجدد مودم باید چگونه اقدام کرد؟؟ با کدام قسمت شرکت باید ارتباط برقرار کرد؟؟
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ علی منتظر اکثر سرویس دهنده های اینترنتی با شرکتهای تولید محتوا نظیر فیلیمو، آی سیما، و ... قرارداد ترافیک رایگان دارند اما متاسفانه اقدامی از سوی داتک در این راستا صورت نمی گیره. آیا سیاست کوتاه مدتی برای برقرار چنین امکانی اندیشیده شده یا نه و اگر نه من قطعا بعد از اتمام قرارداد و علیرغم میل باطنی سرویس داتک را تمدید نخواهم کرد. با احترام
۱۳۹۶/۱۰/۷ اتنا سلام چرا تو سایت فیلم نت حجم کم می شود شما گفتید که یک ماه رایگانه!!!!!
۱۳۹۶/۹/۲۱ محسن متحد سلام: درخواست اشتراک اینترنت حجمی را دارم لطفا ، راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم ، درضمن سرعت اینترنت شما بسیار پایین است لطفا فکری برای رفع این مشکل ما و شاید همه مشترکین گرامیتان بفرمایید ... باتشکر / متحد
۱۳۹۶/۹/۲۰ ایدا جواهریان سلام مدت سرویس من تمام شده بود چند روزه که تمدید کردم اما هنوز وصل نشده ، علتش چی هست ؟!
۱۳۹۶/۸/۱۵ فرشاد مرادی صفحه مشتری خیلی اذیت میکنه و تو در تو هست، طراحی خیلی ضعیفی داره. لازم نیست برای چک کردن یه حجم کلی مسیر رفته بشه و یا برای شارژ کلی وقت گرفته بشه. خلاصه صفحه داتک خیلی اذیت میکنه
۱۳۹۶/۸/۳ بهروز آب خرابات با سلام خسته نباشید. همکاراتون برای نصب امروز اومدن بعد اینکه رفتن ارتباط قطع شد. حدس من اینه ایشون کلا مک ادرسارو پاک کردن کانکت شدن روبه دلیل اینکه هک نکنن بستن. چون من قبل اینکار کانکت شدم برای من کانکت میشه بعد قطع میشه ولی بقیه اصلا کانکتم نمیتونن بشن پیدا نمیکننش. ممنون اگه راهنمایی کنید