سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۹/۳/۳ عباس نوروزی باسلام و احترام من مشترک جدید هستم چه بسته مرقون به صرفه ای رابرای من پیشنهاد می کنید؟
۱۳۹۹/۳/۲ مجتبی کریمیان خسته نباشین رمز عبور و نام کاربری داخل مودم رو میخواستم ممنونم میسم
۱۳۹۹/۲/۳۱ امیر صحرانورد علی شاه سلام از تبریز مزاحم شدم و میخواستم شرایط همکاری بصورت مشارکتی در تلفن های ثابت رو بدونم
۱۳۹۹/۲/۲۸ محمد صفا سلام ببخشید میخواستم راجع به این بسته های ویژه ترنم چند تا سوال بپرسم اینکه اگر یکیش رو خریداری کنیم مثلا 1500 گیگ 6 ماهه میتونیم یک نوع دیگش مثلا 3 ماهه رو خریداری کنیم آیا؟
۱۳۹۹/۲/۲۷ بهنام وکیلی سلام من در حال حاضر از اینترنت مخابرات استفاده میکنم ولی میخوام به شرکت شما تغییرش بدم. درخواستی هم با همین شماره ثبت کردم. خط تلفن ما فیبر نوری هست و مودم بنده هم D-Link هست. خواستم بدونم با این خط تلفن و مودم میتونم از خدمات شما استفاده کنم؟
۱۳۹۹/۲/۲۵ محمد رضا آبجامه سلام من حجم خریداری کردم ازحساببم کم شد ولی حجمی نیومد
۱۳۹۹/۲/۲۵ شهرام منوچهری سلام خسته نباشید برای استفاده بیشتر از اینترنت جهت دانلود خارجی چه پیشنهادی دارید ؟ همه پیشنهاد های شما برای مشترکین جدید هست . مشترکین قدیمی چی پس؟
۱۳۹۹/۲/۲۴ اکرم احمدلو سلام من مشترک اینترنت شما بودم مودم شما را در حال حاضر استفاده نمیکنم شما خریداری میکنید از مشترکانتان؟
۱۳۹۹/۲/۲۲ فرشاد ناهی سلام سرویس را میخواهیم تغییر بدهیم به ترنم3 ولی با خطای شماره تلفن تکراری است مواجه می شویم باید چه کار انجام بدهیم
۱۳۹۹/۲/۲۲ سعید موسویان اخذ نمایندگی