سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۶/۲/۱۳ الهام محسنی سلام میخواستم بپرسم هنوز هم ای خطوط فیبر نوری adsl نصب نمیشه؟
۱۳۹۶/۱/۱۶ آرا جاغاسی بانیان برای جمع آوری سرویس خود از شرکت داتک اطلاعاتمو به چه ایمیل آدرسی باید بفرستم؟
۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ساناز امامقلی پور سلام من نام کاربری خودم رو فراموش کردم چجوری باید پیدا کنم هر کاری می‌کنم نمیشه ؟؟؟
۱۳۹۵/۱۲/۶ علیرضا بعد از اجرای مصوبه ی شماره 1 جلسه 253 سازمان تنظیم مقررات ارتباط رادیویی، دانلود شبانه بین ساعات 2 تا 8 وحود خواهد داشت؟
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ علیرضا پیرهادی با سلام و خسته نباشید سرویس اینترنت اینجانب 95/12/18 به پایان میرسد اگر بخواهم اینترنت با سرعت بالاتر استفاده کنم و تغییر سرویس دهم مراحل انجام آن چیست ؟ با تشکر
۱۳۹۵/۱۰/۲۷ سهیلا شادروان میگویید طرحهای تشویقی برای مشترکان دارید و مدتها هم تبلیغ میکنید اما وقتی وارد سایت میشویم اصلا خبری از اینها نیست، با شاید پیچ و خم کار را ما وارد نیستیم!!!!!
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ رضا سلیمی سایت بسیار بد طراحی شده است از یکی از دوستان خود که تا کنون با سایت کار نکرده درخواست کنید که حجم بخرد و یا سرویسش را تمدید کند . متاسفانه در قسمت خرید حجم و تمدید قرارداد سایت بسیار بد طراحی شده است و به راحتی نمی توانید درخواست خود را پیدا کنید. برای شما که یک شرکت اینترنتی هستید این موضوع جالب نیست
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ علی زرقان با سلام و خسته نباشید من تا چند وقت پیش از سرویس یک مگابایت حجمی ویژه استفاده میکردم ْ بعد از تماس با همکاران محترم شما اقدام به تغییر سرویس به 4 مگابایت حجمی ویژه کردم . اما از بعد از تغییر سرویس سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا کرده است خواهشمند است جهت رفع مشکل بنده را راهنمایی کنید
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ سهیلا شادروان استفاده از طرح ویژه مشترکان از طریق ورود به سایت ممکن نشد. امکان ارسال راهنمایی برای استفاده از این طرح و طرحهای مشابه. در صفحه خرید حجم اصلا موردی تحت عنوان هدیه ویژه و با طرح ویژه وجود ندارد در صورتیکه مهلت استفاده از آن تا آخر دیماه نود و پنج ذکر شده.
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ سید فربود وکیل زاده جمع آوری سرویس ADSL لطفا نسبت به جمع آوری سرویس ADSL به علت مسافرت اقدام فرمایید .