سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۸/۲/۳ سیما اخوانفرد لطفا نام من به اشتباه شیما ثبت شده است لطفا به سیما تغییر دهید .
۱۳۹۸/۲/۳ سجاد گلی ​با سلام. من برای خرید اینترنت adsl به سایت شرکت رهام داتک به آدرس مراجعه نمودم. در صفحه ثبت‌نام اینترنت اطلاعات بسیار کامل مشتری نظیر نام، شماره ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، تاریخ تولد، شماره تلفن و... درخواست میگردد در حالی که وبسایت از پروتکل ssl استفاده نمیکند و لذا احتمال درز و افشای اطلاعات خصوصی کاربر به بیرون وجود دارد. ضمن آنکه بسیاری از این اطلاعات برای خرید اینترنت adsl لازم نیستند و لذا درخواست آن از مشتری نقض حریم خصوصی او است. لطفا بررسی و پیگیری فرمائید. متشکرم.
۱۳۹۸/۲/۳ سینا سوجه با سلام، در رابطه با مرکز مخابراتیتون در تبریز یه سوال داشتم من حدود 1 ماه هست که اینترنت adsl مخابرات استفاده میکنم منتها چون فاصله مرکز با خونه (ولیعصر،فلکه رودکی،کوجه شهریار 1) زیاد هست با وجود اینکه اینترنت 16مگ گرفتم منتها نهایت سرعتی که برای دانلود دارم 4 مگابیت هست که واقعاً اعصاب خورد کنه.با مخابرات هم تماس گرفتم منتها گویا مشکل حل شدنی نیست. در صورتی که از خدمات شما استفاده کنم و بسته 16 مگابیت خریداری کنم سرعتم به 1.5 تا 2 مگابایت میرسه یا نه؟ ممنون میشم صادفانه پاسخگو باشید.
۱۳۹۸/۲/۲ مصطفی اکابری عرض سلام میخواستم بدونم SCHEDULES در تنظیمات مودم چجوری فعال میشه؟ من تاریخ و ساعت و روز رو براش تعریف میکنم، ولی در نهایت اعمال نمیشه( مگه نه SCHEDULES برای اینه که بتونیم تو یه ساعت هایی اینترنت رو غیرفعال و از دسترس خارج کنیم؟
۱۳۹۸/۲/۲ مصطفی اکابری عرض سلام میخواستم بدونم SCHEDULES در تنظیمات مودم چجوری فعال میشه؟ من تاریخ و ساعت و روز رو براش تعریف میکنم، ولی در نهایت اعمال نمیشه( مگه نه SCHEDULES برای اینه که بتونیم تو یه ساعت هایی اینترنت رو غیرفعال و از دسترس خارج کنیم؟
۱۳۹۸/۲/۲ توفان قاسم نژاد با سلام و احترام بنده دانشجوی کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری می باشم با سابقه 3 ساله به عنوان سرپرست فنی شاتل در شهرستان سوادکوه،به دلیل مشکلاتی نمایندگی در سوادکوه بسته شده.بنده درخواست راه اندازی سرویس داتک در شهرستان سوادکوه استان مازندران را خواهانم و در صورت تایید و تمایل شما حاضر به انجام همکاری می باشم.لطفا با بنده تماس بگیرید. با سپاس
۱۳۹۸/۲/۱ ali با سلام میخواهم سرویس adsl جمع آوری بشه. چکار باید انجام بدم.
۱۳۹۸/۱/۳۰ عباس فروغی با عرض سلام بنده در حال حاضر مشترک ADSL شرکت داتک میباشم (شماره اشتراک : 444220) ولی به احتمال خیلی زیاد تا 1 یا 2 ماه آینده مجبور به نقل مکان میباشیم و با توجه به اینکه در منطقه جدید به دلیل وجود فیبر نوری امکان دریافت ADSL نمیباشد، مجبور به استفاده از سرویس PTP میباشیم. میخواستم در صورت امکان تعرفه سرویس های PTP را بفرمایید. ضمنا به محله شهرک الهیه غرب (منطقه 22 وردآورد) نقل مکان خواهیم کرد.
۱۳۹۸/۱/۲۹ وحید خراسانی با سلام درخواست جمع اوری سرویس از روی خط تلفنم را داشتم با توجه به اینکه مستاجر قبلی از اینجا نقل مکان کرده است اقای ایزد خواستی
۱۳۹۸/۱/۲۹ علی هراتیان سلام. امروز مورخ 29 فرودین یک سرویس خریدای کردم . البته چند سالی هست که اینترنت حجمی پایه برای خط 44339284 دارم . امروز برای خط 44338042 که بنام امیر هراتیان هست ، ثبت نام کردم و مبلغ 193000 تومان در پنل شخصی واریز شده است . میخوام برای خط جدید 44338042 نیز سرویسی مانند خط 44339284 وصل گردد . متشکرم . لطفا با موبایلم 09126793731 تماصل حاصل نمایید.