سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۷/۱۱/۱ علی شیرزادی سلام دو روز است که بعد ازظهر اینترنت من تقریبا قطعه یعنی سرعت بسیا بسیا ر پایین است. پشتیبانی هم تماس می گیریم 20 نفر تو صف انتظارند
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ hossein parizi سلام من فقط میخوام حجم بخرم. اعتبار اکانت من تا مرداد98 است. لطفا یک حجم مدت دار و مقرون بصرفه پیشنهاد کنید
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ امیر سلام دیشب اینترنت adslغیر حجمی خریدم و27000تومان واریزکردم ازآباده فارس اسکن کارت ملی روهم فرستادم..کی وصل میشه برام..کاربری وگذرواژه ندارم که واردبشم..ممنون میشم پاسخگوباشید تشکر
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ امیر سلام دیشب اینترنت adslغیر حجمی خریدم و27000تومان واریزکردم ازآباده فارس اسکن کارت ملی روهم فرستادم..کی وصل میشه برام..کاربری وگذرواژه ندارم که واردبشم..ممنون میشم پاسخگوباشید تشکر
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ حسین فقیهی سلام. حدود یک هفته تا ده روز است که از گوشه سمت راست پایین مانیتور، صفحه کوچکی باز می شود که حاوی تبلیغات ناخواسته و اسپم است. قطعا مزاحم کار من است و تمرکز مرا به هم می زند. اگر از طرف شماست که تقاضا می کنم بنده را از لیست این تبلیغات حذف کنید در غیر این صورت بفرمایید چگونه می توان از شر این اسپم ها خلاص شوم. ممنون.
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ پروین حجتی سلام وای فا فعال نمیشه ورودمشترکین هم میزنم پیام میده بازکردن قفل وبسایت
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ محسن رنجکش سلام و درود... میخام حجم بخرم اما از بخش ورود مشترکین وارد سیستم نمیشم...
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ امیر حسین بنی حسن سلام شما داخل شهر قم اینترنت ارایه نمی دید
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ بهمن غبرائی با سلام و خسته نباشید من بیشتر از 10 ساله که مشترک داتک هستم و خوشبختانه در این مدت از خدمات راضی بودم در حدی که شاید نهایت 2 یا 3 بار مراجعه حضوری داشتم. ولی امسال یه سری مشکلات داشتم که ناراحت کننده بود! یکی اینکه چندباره که موقع تمدید دوره سرویس فقط گزینه تغییر سرویس دارم و مجبورم هربارسرعت یا نوع سرویس رو عوض کنم و هربار هم مسلما هزینه متفاوته، دوم اینکه الان بیشتر از 1 ماهه که توی صفحه پروفایل سرویس من همه چیز رو 0 نشون میده! چه حجم باقیمونده و چه مصرف روزانه!! امیدوارم رسیدگی کنید و هرچه زودتر این مشکلات رفع بشه متشکرم
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ مهدی امیرجانی خداوند انشاالله پدر مادرتونو لعنت کنه با این شرکت مزخزفتون و اون مخابرات مزخر که اجازه نمیده از جای دیگه نت بگیریم