سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۹/۱/۱۶ مجتبی کریمی سلام خسته نباشی من مودم خودم شارژ کردم از حساب من کم شده ولی اینترنت شارژ نشده
۱۳۹۹/۱/۱۶ محسن شاهمرادی دو روزه که ای دی اس ال ما قطع شده. حجم و ترافیک و اشتراک تموم نشده. چندیدن بار خاموش و روشن کردم و برق رو هم قطع و وصل کردم. اما اینترنت وصل نمیشه. لطفا پیگیری بفرمایید!!!!
۱۳۹۹/۱/۱۵ سجاد احمدی سلام.من سرویسم رو تمدید کردم ولی هنوز وصل نشده
۱۳۹۹/۱/۱۲ کیوان واعظی سلام حجم مصرفی شب تا صبح ازاد است؟
۱۳۹۹/۱/۱۱ محمد نیرو سلام بنده قبلا از سرویس ADSL استفاده می کردم و از پایان بهمن ۹۵ تا کنون از سرویس ADSL استفاده نکردم و قصد تمدید نداشتم. اکنون مجددا مایل به استفاده از این سرویس هستم. می خواهم ببینم چه باید بکنم. با تشکر
۱۳۹۹/۱/۱۰ مهدی با سلام میخواستم بدونم (اینترنت شانزده مگابیت غیرحجمی یک ماهه با 100 گیگابایت) 50 گیگ بین الملل و 50 گیگ داخلی هستش؟ یا طبق تعرفه ای که تو سربرگ محصولات هست 100 گیگ بین الملل 200 گیگ داخلی هستش ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
۱۳۹۹/۱/۶ عاطفه سلام چرا پشتیبانی شما جوابگو نیست. دو دفعه هست که درباره تمدید سویس به مشگل بر میخوریم پرداخت میکنیم از حساب کسر میشه اما شارژ نمیشه از درگاه ملت،، الانم که شارژ کردیم کسر کرده ولی می نه عملیات ناموفق پشتیبانی هم جواب نمیده
۱۳۹۹/۱/۱ نیما لطفا ساعات اینترنت شبانه که رایگان میباشد جهت دانلود رو اعلام فرمایید adsl
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ مهدی یعقوب زاده با سلام و عرض خسته نباشید. درمورد 100 گیگ اینترنت رایگان باید اشاره کنم فقط 50 گیگ به حجم اشتراک بنده اضافه شده و در ضمن پس از تمدید اشتراک هم حجم خریداری شده به موجودی اشتراک اضافه نشد و کماکان همان 50 گیگ موجود است. لطفا پیگیری بفرمایید.
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ علیرضا فیروزی سلام ، همه مدارک که ذکر شده برای اسکن موجود نیستِ، فقط کارت ملی و شناسنامه هست.