مشترک گرامی؛
گروه شرکتهای داتک با هدف "دسترسی به اینترنت برای همه مردم" فعالیت خود را آغاز نموده و درصدد است با فراهم نمودن ارائه خدمات مطلوب و پشتیبانی مناسب سرویسها، کیفیت خدمات ارائه شده و رضایت مشترکین را افزایش دهد. به همین منظور و در راستای تحقق این اهداف،
به عنوان اولین و تنها شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت از سال ۱۳۸۵ اقدام به ایجاد واحد Customer care (حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات) نموده است.
با توجه به نقش انکارناپذیر رضایت مشتری در کلیه بازارهای جهانی، این واحد در کلیه شرکتهای معتبر دنیا جهت رفع نیازهای مشترکین و برقراری ارتباط و هماهنگی آنها با شرکت وجود داشته گرچه در کشور ما به درستی شناخته نشده است. در واقع این واحد به عنوان نماینده مشترکین عمل کرده و بر کلیه مراحل فرآیند ارائه خدمات نظارت دارد.
از همان لحظه ابتدایی بوجود آمدن مشکل احتمالی برای مشترک، فعالیت بخش حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات آغاز میشود و تا کسب رضایت کامل مشترک ادامه دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ارائه خدمات، وارد عمل شده و موانع موجود برای تحقق این امر را از میان بردارد. این واحد ملزم به پیگیری هرگونه شکایت و انتقاد در هنگام بروز مشکلات بوده، اگر در هر مرحله از روابط میان مشترک و شرکت خللی ایجاد شود، این بخش با توجه به حقوق قانونی مشترکین و در چارچوب قراردادهای خود اقدام نموده و بررسیهای لازم را در این زمینه انجام میدهد تا تمامی مشترکین بتوانند سرعت و کیفیت بالای سرویسهای رهام داتک را تجربه کنند.
کلیه مشترکین محترم جهت پیگیری هرگونه مشکلات خود میتوانند با بخش Customer care تماس گرفته و همکاران ما را در جریان مشکل خود قرار دهند. همکاران موظف هستند موارد مطرح شده را به طور دقیق و کامل بررسی کرده و در کلیه مراحل پیگیری، مشترک را در جریان آخرین اخبار و نتایج قرار دهند.