مشترک گرامی؛ به منظور نصب سریع و بدون مشکل سرویس اینترنت ADSL +2 به هنگام مراجعه همکاران شرکت داتک، بهتر است تا شرایط محیطی لازم از قبل آماده شده باشد تا به این ترتیب سرویس ADSL +2 شما بدون مشکل و در کمترین زمان راه اندازی شود. توجه داشته باشید چنانچه سرویس به دلیل آماده نبودن شرایط اولیه در مراجعه اول که با هماهنگی شما صورت می گیرد راه اندازی نگردد، مراجعات بعدی همکاران برای راه اندازی سرویس اینترنت ADSL +2مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود. در این رابطه توجه شما را به موارد زیر جلب میکنیم.
شکل های شماره یک، دو و سه به ترتیب نحوه برقراری ارتباط میان مودم ADSL +2، کامپیوتر، اسپلیتر و خط تلفن را برای حالتهای ارتباط ساده، ارتباط با دستگاه فکس و حالتی که از دستگاه تلفن سانترال استفاده میشود نمایش میدهد. مطمئن شوید که قبل از مراجعه همکاران نصب شرکت داتک، آمادگی لازم برای برقراری ارتباط لازم را دارید.
همانطور که در شکلهای شماره یک و دو مشاهده میکنید هر اسپلیتر یک ورودی دارد که به پریز تلفن متصل میشود و دو خروجی، یکی مربوط به سیگنالهای فیلتر شده در محدوده مکالمات تلفنی با عنوان Phone که تلفن شما به آن متصل میشود و دیگری خروجی حاوی سیگنالهای با فرکانس بالاتر از۳۰-۴۰ کیلوهرتز که حاوی اطلاعات ارتباط ADSL2+ است و با عنوان Line یا DSL مشخص میشود.
در شکل شماره سه نیز نحوه کابلکشی و محل قرار دادن اسپلیتر برای ساختمانهایی که دارای سیستم تلفن مرکزی هستند نمایش داده میشود. توجه داشته باشید که کشیدن این کابل قبل از مراجعه همکاران شرکت داتک برای نصب ضروری است و بدون آن امکان راهاندازی سرویس شما بسیار بسیار ضعیف خواهد بود.
در پایان چنانچه مطابق با آنچه بیان شد کماکان با آماده سازی شرایط محیطی مشکل دارید، حتماً قبل از مراجعه همکاران شرکت داتک برای نصب، با شماره تلفن ۸۱۶۸۱ واحد ارجاعات تماس بگیرد و سوالات خود را با همکاران ما در این واحد مطرح نمایید.