کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت میتوانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:
پرسشهای متداول و اطلاعات مفید:
قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
customercare@datak.ir:
آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱:
شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده میشود.
ارتباط با شرکت:
صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخشهای مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وبسایت فعال میشود.
ارسال پیام:
فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده میشود.
متن پیام
۱۳۹۹/۲/۱۰
زهرا ختیال
سلام شبتون بخیر سوال داشتم از خدمتتون . میخواستم بدونم زمانی که سرویس رو تمدید میکنیم امکانش هست سرویس رو جابجا کنیم .؟
۱۳۹۹/۲/۹
محمدخویی
سلام خسته نباشید من بعد از یکسال دوباره میخوام سرویس رو فعال کنم منتها یوزر و بسورد را نمیشه بازیابی کرد و ارور میده لطفا راهنمایی کنید
۱۳۹۹/۲/۵
حسین فقیهی
سلام. ایام بکام.
امکانی هست ببینم حجم مصرفی من به تفکیک روز و ساعت از چه آدرسی هست؟ تا در صورت مصرف زیاد از آن صفحه یا برنامه استفاده نکنم.
ممنون.
۱۳۹۹/۲/۲
بهزاد ارژنگ
با سلام من قبلا مشترک شما بودم سال ۹۰ با مودم همراه وای مکس شما. ایا امکان داره مجدد خرید حجم و اشتراک بکنم و ایا این مودم ایا برای موبایلم کار ای داره. با تشکر ارژنگ
۱۳۹۹/۲/۲
مریم علیجانیها
شرکت محترم رهام داتک
با سلام
احتراما، سه هفته اخیر سرعت اینترنت و قطع وصل شدن اینترنت در بیشتر ساعات روز مشاهده می شود و مرتب با پشتیبانی تماس گرفتیم ولی کسی پاسخگو نیست ، لطفا بررسی و رسیدگی فرمایید
سلام شبتون بخیر
سوال داشتم از خدمتتون
بسته حجم ۲۰ روز از زمان خرید بابسته ۱۰ روز از زمان خرید چه تفاوتی باهم دارند ؟
۱۳۹۹/۱/۲۹
هادی نجف علیزاده
سلام ،خسته نباشید
نزدیکه ۴۸ ساعته اینترنت ما کار نمیکنه ولی مودم تمام چراغ هاش روشنه و کانکت هم میشه به موبایل
ولی نمیدونیم چه اتفاقی افتاده
۱۳۹۹/۱/۲۴
محمدرضا سوداگر
سلام من میخوام پینگ سرویسم بیاد بالا یا برم داخل سرویس گیمینگ چ کار باید بکنم اصلا نمینونم بازی کنم؟ اگه راهی نداره مجبورم شرکتمو عوض کنم چون سرویسمو از 8 به 16 تغییر دادم هیچ تفاوتی ایجاد نشد
۱۳۹۹/۱/۲۲
شیدا رهنما
سلام شبتون بخیر
من الان اشتراک یک ماهه گرفتم ولی متاسفانه اینترنتم وصل نمیشه و به مشکل خورده
ممنون میشم راهنمایی کنید