سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۸۷/۶/۲۰ طهرانی با سلام؛ آیا جهت راه اندازی مرکز مخابراتی شهید چمران اقدام خاصی انجام داده اید؟ (در حال حاضر تنها یک شرکت با کیفیت بسیار پایین در حال خدمات دهی است)
۱۳۸۷/۶/۱۸ محمدرضا سلام من از شما مودم خریده بودم حالا پسش می گیرید ؟ حدود 2-3 ماه استفاده شده
۱۳۸۷/۶/۱۱ Mehdi سلام شرکت چرا پوشش بیسیم خودشو افزایش نمیده ما ازگل هستیم و میخواهیم از خدمات اینترنت بیسیم برای منزل خودمون استفاده کنیم خواهشمندم از مسئولین برای پوشش شبکه وایرلس اقدامی انجام بدن چون خدمات وایمکس خیلی گرونه !!
۱۳۸۷/۶/۹ مهدی با سلام من مشترک سرویس شما در منطقه 13 آبان هستم و میخوام برای خونه هم (منطقه مخابراتی محلاتی) از سرویستون استفاده کنم اما ظاهرا پیش شماره 2248 تو لیست شما نیست و این پیش شماره ریموت هست . لطفا پیگیری کنید با تشکر
۱۳۸۷/۶/۴ صحافی سلام من دانشجوی دوره ی دکتری مهندسی کامپیوتر و همچنین مدرس دانشگاه هستم. میتونم از اینترنت با سرعت 256 استفاده کنم؟
۱۳۸۷/۶/۳ مهدیه چگونه در قرعه کشی شرکت کنم ؟