سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۹/۵/۱۵ ابوالفضل حق شناس با سلام. درخواست دریافت نمایندگی داتک برای شهرستان لار استان فارس دارم. شرایطش چیه؟ از نظر جذب مشتری جدید هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۹/۵/۱۴ کاویان فتحی سلام چجوری مودم داتک رو بخرم؟
۱۳۹۹/۵/۱۴ علی خالقی سلام خسته نباشید بعد از ثبت سفارش بسته های اینترنت ظرف چند روز اینترنت برای مشترک فعال میشه ؟
۱۳۹۹/۵/۱۲ علی محبی با سلام ، چندین بار تماس گرفتم ولی هیچ جوابگویی پیدا نکردم ، سرویس اینجانب با ویژگی قبلی قابل تمدید نیستو سرویس جدیدی شرکت داتک معزفی می نماید، با توجه به پیعام خود شرکت در سایت جهت اطلاع از حداکثر ظرفیت خط اطلاعاتی می خواستم تا متناسب همان ظرفیت سرویسم را تمدید کنم ، با تشکر
۱۳۹۹/۵/۱۲ امیر سماوات سلام احتراما طی 4 فقره پرداخت اینترنتی هنوز موفق به خرید حجم نشده ام و مبلغ مجددا به حساب عودت میگردد. مشکلی در درگاه پرداخت اینترنتی شما وجود دارد که خرید حجم را غیر ممکن کرده است .
۱۳۹۹/۵/۱۱ علی جوهری سلام یه سوال داشتم شما اینترنت وایرلس یا همون پوینت تو پوینت برای کاربران خانگی ارایه نمیدید؟
۱۳۹۹/۵/۱۱ پرهام جامعی سلام قیمت مودم ای دی اسل شما در حال حاظر برای خرید ثبت نام مشترکین چقدر است؟
۱۳۹۹/۵/۸ علی جانثاری سلام بنده اینترنت 6 ماهه 1500 گیگ گرفتم ولی در صورتحساب زده اینترنت 3 ماهه
۱۳۹۹/۵/۷ رقیه عباسپور باعرض سلام. سرعت اتصال خط من بسیار ضعیف هست و بخاطر سرعت بسیار پایین اغلب اوقات نمیتوانم از اینترنت استفاده کنم و مداوم مجبورم برای استفاده از اینترنت، بسته های موقت تلفن همراه خریداری کنم. لطفا بررسی بفرمایید چرا سرعت خط اینترنت من و اتصال به اینترنت من اینقدر ضعیف و در وافع غیر قابل استفاده شده. ممنونم
۱۳۹۹/۵/۷ پارسا قاسم رشید سلام. من بازی ها انلاین انجام میدم و اینترنت به طوری هست که اگر شخصی هم زمان از اینترنت هر گونه استفاده ای کند پینگ به شدت بالا میرود و امکان بازی نیست. خواستم بدونم مشکل از نوع بسته است یا مشکل پیگری وجود دارم ؟ ممنون