سوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۹/۵/۸ علی جانثاری سلام بنده اینترنت 6 ماهه 1500 گیگ گرفتم ولی در صورتحساب زده اینترنت 3 ماهه
۱۳۹۹/۵/۷ رقیه عباسپور باعرض سلام. سرعت اتصال خط من بسیار ضعیف هست و بخاطر سرعت بسیار پایین اغلب اوقات نمیتوانم از اینترنت استفاده کنم و مداوم مجبورم برای استفاده از اینترنت، بسته های موقت تلفن همراه خریداری کنم. لطفا بررسی بفرمایید چرا سرعت خط اینترنت من و اتصال به اینترنت من اینقدر ضعیف و در وافع غیر قابل استفاده شده. ممنونم
۱۳۹۹/۵/۷ پارسا قاسم رشید سلام. من بازی ها انلاین انجام میدم و اینترنت به طوری هست که اگر شخصی هم زمان از اینترنت هر گونه استفاده ای کند پینگ به شدت بالا میرود و امکان بازی نیست. خواستم بدونم مشکل از نوع بسته است یا مشکل پیگری وجود دارم ؟ ممنون
۱۳۹۹/۵/۶ شکوه آزادبخت با عرض سلام و خسته نباشین من امروز حجم مصرفی تمام شده بود ٢٥ گیگ خریداری کردم مبلغ ٥٤٥٠٠٠ ریال خرید تراکنش با موفقیت آمیز بود پول از حسابم کم شد ولی میزان حجم گیگ أضافه نشد
۱۳۹۹/۵/۵ پیمان سلام سرویس اینترنت برای من کی دایر میشه ؟
۱۳۹۹/۵/۳ علیرضا با سلام من مبلغ 436000 از در گاه شما واریز نمودم ولی شارژ انجام نشد من حساب بانکی خود را تا 2 روز بعد هم چک کردم ولی برگشت نخورده.... لطفا رسیدگی شود.............
۱۳۹۹/۵/۲ ایمان من اینترنت غیر حجمی با ۴۵۰گیگ ظرفیت مجدد حریداری کردم و زمانش هم از امروز شروع میشه چرا هموز حجم باقی مانده من رو صفر نشون میده؟!
۱۳۹۹/۵/۱ حسینی سلام چرا جشنواره ها بخصوص ۳۰۰۰ گیگ ۶ماه برای ما که از مشتری های قدیمی هستیم فعال نمیشه الان ۱۰ ساله از مشتری شرکت شما هستم ولی نه کد تخفیف فعال میشه نه جشنواره ها لطفا رسیدگی کنید حسینی از چالوس
۱۳۹۹/۴/۳۱ حسنعلی توسلی سلام چگونه میتونم رمز وای فای رو عوض کنم . مرسی
۱۳۹۹/۴/۳۱ ریحانه صمدیان سلام در هر ساعتی که با شرکت تماس میگیرم پیام ساعت کاری به اتمام رسیده پخش میشه برای اینترنت سازمانی ،هم میخواستم تعرفه هاتون رو بدونم هم کارشناس بیان امکان سنجی انجام بشه ممنون