سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

متن پیام

۱۳۹۹/۴/۲۵ علی محمد همایونی سلام رمز و پسورد را هر چه میزنم اشتباه است لطفا کمک کنید نمی توانم حجم بخرم
۱۳۹۹/۴/۲۴ سارا پایان از تهران داریم میریم منزل و شماره تلفن عوض میشه چکار باید بکنیم که اینترنت منتقل بشه به شماره و ادرس جدید ؟
۱۳۹۹/۴/۱۸ سارا پایان سلام بر شما، ما داریم نقل مکان میکنیم به کلاردشت شماره منزل جدید به نام ما نیست امکان داشتن اینترنت چطور میشه ؟ چه مراحلی داره ؟ چکار باید بکنیم؟
۱۳۹۹/۴/۱۷ امیر ناصر سلام میخاستم بدونم برای خرید سرویس ترنم 2 یا 3 میتونم رو خطم اقدام کنم یا نه؟اگر بخرم فعال میشه چون توقسمت پرووفایل سیستمتون درخواست تغییر سرویس میده من چیکار باید بکنم چون محصل هستیم و باید آنلاین درس بخونیم به یه بسته با حجم بالا و قیمت مناسب احتیاج دارم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
۱۳۹۹/۴/۱۷ سید مهدی موسوی با عرض سلام و خسته نباشید سرویس بنده اینترنت حجمی تا 16 مگا بایت بدون تخفیف شبانه یک ساله 120 گیگا بایت می بشد. متاسفانه زمان تمدید سرویس مطلع شده که این سرویس حذف گردیده حتی با خرید این سرویس در سال گذشته، حجم بالاتری از مقدار مورد نیاز سالیانه خریداری نموده که در انتهای دوره این حجم قابل انتقال به دوره بعد نبوده و سوخت می گردد و در صورت خرید سرویس با حجم اولیه اینترنت پایین تر (60 گیگا بایت) و سپس خریداری مابقی حجم به صورت آزاد مبلغی معادل با هزینه تمدید سرویس اولیه بایستی پرداخت نمایم که هزینه کل پرداخت شده نسبت به سرویس با حجم بالاتر بیشتر و همچنین نسبت به سرویس مشابه دیگر خدمات دهنده های اینترنت بیشتر می باشد. می خواستم سوال کنم که ایا تخفیف طرح تابستانه شامل سرویس بنده (مشترک ده ساله بودن شرکت رهام داتک ) میباشد و دیگر اینکه امکان تمدید سرویس قبل برای اینجانب مقدور می باشد. با تشکر
۱۳۹۹/۴/۱۷ حسین الفیده دستتون درد نکنه....؛ یاعلی.
۱۳۹۹/۴/۱۶ عرفان زهره‌وند باسلام لطفا وضعیت اینترنت خط بنده رو چک بفرمایید. یکی دوهفته است که به اینترنت دسترسی ندارم.
۱۳۹۹/۴/۸ علی محمدقاسمی سلام و عرض ادب و احترام می خواستم بدونم که چطوری میتونم اطلاعات فرم استخدامی را که قبلا تکمیل کرده ام را دوباره ویرایش کنم. با تشکر
۱۳۹۹/۴/۷ معصومه حسین زاده من یه سرویس فعلیم تموم شده یه سرویس از بخش تمدید پنل کاربری گرفتم فکر میکردم همون لحظه فعال میشه ولی متوجه شدم 11 تیر فعال میشه میخواستم اون رو برای تاریخ 8 تیر برام فعالش کنید دخترم امتحان انلاین داره
۱۳۹۹/۴/۳ علی راد سلام . چرا به فکر امنیت سایتتون نیستین.حداقل از پروتکل https استفاده کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با تشکر.